неділю, 11 жовтня 2015 р.

Можливо, собаки - це останні ангели, які залишилися з людьми на землі!



Кажуть, що якщо дівчина дуже любить собак, значить, вона розчарувалася в любові... А я думала, навіщо я їх не те, що люблю, я просто обожнюю собак..



У моєму житті було тільки одне дороге створіння, це моя собачка Діночка. Коли я плакала, вона сідала поруч, упиралася головою в плече і ложила лапи на мої руки, тепер її не стало... Дуже її не вистачає...



Якби собаки заговорили, люди втратили б останніх друзів.



Пропала собака, бультер'єр. Тому, хто знайде... царство небесне...



Хочете цієї весни найщирішу, надійну, притому ще й взаємну любов?! Купуйте собачку, щоб уже напевно...



Ось чому самі образливі обзиватільства -це " собака", " с**а ", "кобель "? Адже собака, на відміну від людини ніколи не обдурить, не зрадить...



Вірність і відданість... На жаль, собаки знають oб цьому набагато більше, ніж люди...



"Світ занадто складна штука!" - Подумав пес, збираючи у носа краплі собачих сліз.



Мама примушує собаку віддати, для мене це що руку відрізати...



Так, природно, собака - ідеал вірності. Але чому люди повинні брати з собаки приклад? Адже вона дотримується вірності людині, а не інший собаці?



Я дуже -дуже хочу цуценятко... Нехай навіть дворняжку... Але хіба щеночек -це не маленьке щастя? )



У психіатра. - Коли у вас з'явилася думка, що ви собака? - Коли був ще цуценям.



Загубилася вівчарка кавказької національності...



Пропала собака: три ноги, одне вухо порване, одного ока немає, клічка "Щасливчик "!



- Навіщо тобі потрібна собака, адже від неї немає користі? -Не знаю, а навіщо мені потрібен ти, адже від тебе теж ніякої користі.



У попа була собака, він її любив... Але по- своєму, проте, старий зоофіл * л...



Мені потрібен той, хто буде мене любити, не буде ображатися через всяку нісенітницю... Ма - ам, купи собаку...



Блін, напевно, даремно я свою собаку назвав " Буся "... Тепер всі фотки з нею потрібно підписувати я і Буся. :)



Схоже, що єдина істота, яка любить мене щиро не за гарні очі і фігуру, а просто тому, що я є - це моя собака...



Немає коментарів:

Дописати коментар