понеділок, 2 березня 2015 р.

Про чудо

А зараз треба обов'язково дунути. Якщо не дути ніякого дива не станеться! (С) Амаяк Акопян



Про чудо

Чому ми завжди жахливо переграємо, коли потрібно здаватися всім іншим щасливими, розлюбили



Про чудо

Люблю зиму! Люблю сНіГГГ хоч раз в рік можна побачити блиск цього дива =)



Про чудо

"... Життя чудесне, якщо світом править любов..."



Про чудо

Кожна дівчина здатна на 4 чуда:-змочітися без води-кровоточити без ран-давати молоко без трави -За .. бать не роздягаючись



Про чудо

Завжди слухаючи пісню Ант (25/17) - Чекаю дива. Вірила, що рано чи пізно диво станеться...



Про чудо

Розкривається - занадто холодно, вкривають - занадто жарко.Висунув одну ногу - ідеально.До тих пір поки не згадаєш, що під ліжком чудовисько!!))



Про чудо

Стриманість в любові і дружбі була б дурною примхою і до того ж актом себелюбства, що вбиває всяке почуття спочатку в нас самих, а потім і в коханій людині.



Про чудо

- Ви вірите в дива? - Якщо він прийде, то так



Про чудо

"Чудес не буває, все залежить тільки від тебе... У цьому житті все варте дається дуже нелегко. " © Р.Келсо.



Про чудо

Тепер я знаю, як стають такими бездушними і самозакоханими суками .. просто серце... воно втомлюється вірити в чудеса.



Про чудо

Загалом, діти мої, якщо ми не будемо вірити в чудеса - нам кінець.



Про чудо

Жити в очікуванні дива та ініціативи слабкої статі. ах. як це по-чоловічому



Про чудо

Може бути я занадто вірю в чудеса? Але, навіть на штучній, пластмасовій квітці бузку я шукаю квітку із 5 пелюстками...



Про чудо

Я хочу тіло... я хочу душу... я хочу серце твоє послухати ..



Про чудо

Чудо - коли не віриш своїм очам.



Про чудо

Я в чудеса не вірю... але як же хочеться щоб вони все таки були



Про чудо

Любов відкриває людині диво і робить це диво реальністю



Про чудо

Твоя посмішка-це мило .. твоя посмішка це диво...



Про чудо

Просто хочу диво на новий рік... хочу щоб ти був поруч ..



Про чудо

Хочу щоб він зараз був поруч.зі мною. потребую в ньому.хочу дихати ним .але якісь сотні километрів мені заважають. а так хочется. разом засипать. поруч.



Про чудо

5 років тому моя мама народила собі маленьке чудо-це чудо Я!))



Про чудо

Я тебе вкраду, за собою поведу, покажу тобі чудо світу, подарую тобі всю планету, я тебе украду_заховаю там де ніхто не знайде, збирайся швидше в політ!!



Про чудо

Коли чудеса стають маренням, розум перетворюється в божевілля...



Про чудо

(ІМ'Я) Ти-диво, ти таке чудо, що просто не диво, а чудовисько!



Про чудо

Хочу до ранку скандалити з тобою і втомлено заглядати тобі в очі для того, щоб потім почути всього одну фразу "йди до мене" і міцно обійняти... (с)



Про чудо

"Про що думаєш?" - (Про те, що скажено за тебе заміж хочу! Дітей би тобі народити! Хлопчика й дівчинку! Друзів би твоїх задушити! Вони всі придурки!...) - "Та так, ні про що."



Про чудо

Розлука - сука, ми далекі один від одного час карусель, лише жене нас по кругуІ не клич мене іншому, адже ти мені не подруга хтось більше для тебе, а ти моє Чудо



Немає коментарів:

Дописати коментар