понеділок, 2 березня 2015 р.

Про горілку

Справжнє Біле пиво не піниться, не має кольору і дуже довго не псується, тому що - це горілка .



Про горілку

Злочини «вчиняє горілка», а відповідає за них людина, яка нею зловживає!



Про горілку

Було б кльово якби вконтакті можна було бухати, та ще й стакою компанією



Про горілку

У стані легкого алкогольного шоку...



Про горілку

Нафіга напиватися так прям не знаю я... щоб коньяк запивати рибками з акваріума



Про горілку

Щоб не киснути - потрібно квасити!



Про горілку

Я вже 2-й місяць так відпочиваю, що печінка скоро попроситься на пенсію... і це в 21 рік то



Про горілку

Краще немає результату змінити ходу, ніж випити на тощак пів літри горілки



Про горілку

Хто хоч іменинник був???... як весілля?



Про горілку

Непогано вчора подигустували...



Про горілку

Понеділок... голова не болить, але дуже заважає...



Про горілку

-телиці, мартіні, Махіто-Та ти чого? в Росії криза!-в Росії криза, а в Москві п'ятниця!



Про горілку

Втомлений син приходить з роботи, запитує: "Мамо, їсти що-небудь холодне?". Мати у відповідь: "Так, синку. Гарячий чай!".



Про горілку

А тепер давайте Чекнев! І будемо сидіти чокнутими



Про горілку

"милий, я зовсім нічого не пила, і абсолютно не курила"-сказала я, якось валяючись на якомусь парапеті в колі незнайомих людей...



Про горілку

Дайте мені води без алкогольної! скзала дівчинка в аптеці



Про горілку

Я п'ю що хочу, коли хочу, де хочу і з ким хочу. Така вже я дівчина



Про горілку

Тільки я з ранку кричу, що більше ніколи пити не буду, а вже ввечері напиваються в мотлох?



Про горілку

Пиво, горілка, горілка, пиво, а в кінці печивом травонулися



Про горілку

Нехай хоч вечір, нехай хоч ніч, а напитися я не проти



Про горілку

Вогняна вода і сірники... Запалимо?



Про горілку

Якщо ви під мухою, не будуйте з себе слона.



Про горілку

Поки я маленький, я їм "Ростішку", а потім, коли я виросту, то буду палити "Курішко" і бухати "Бухашку"



Про горілку

Мужик з п'янки втрачає або телефон, або дівчину...



Про горілку

Будь ласка зачекайте! йде форматування мозку!



Про горілку

Якщо на ранок телефон запитує PUK код-п'янка вдалася



Про горілку

Без келиха немає вокалу!



Про горілку

- Слухай, я тут винен, як мені загладити свою провину? Три-чотири банки пива зійде? - Один, ящик, горілки! - Який ти ранимий.



Немає коментарів:

Дописати коментар