середа, 4 березня 2015 р.

Про горілку

Коли Вася бомж випадково заліз в лабораторію, він ще не знав, що "царська горілка" - це суміш азотної та сірчаної кислоти.



Про горілку

У Швейцарії вчені встановили, що вживання шоколаду може підняти настрій. Вони, мабуть, ще горілку не пробували.



Про горілку

Праця допомігла перетворити мавпу на людину. Але горілка легко виправить це і поставить все на свої місця.



Про горілку

Коли людина лежить на підлозі і ні за що не тримається, значить вона ще не дуже п'яна.



Про горілку

Топ статус: Менделєєв свято вірив, що краса врятує світ, тому і винайшов горілку, щоб цієї краси було побільше.



Про горілку

П'яний мужик за пляшкою поспішав, не дивився на дорогу і під МАЗ угодив. У цьому нещасті є радості частка, більше не хоче він алкоголю!



Про горілку

Я свою норму давно встановив, ось тільки досягти її не можу, весь час падаю.



Про горілку

Чи не перемогти той народ, який п'є в лазні, а потім змагається на снігу, хто більше відіжметься.



Про горілку

Горілку пити треба за двох обставин: при наявності хорошої закуски або коли закуски немає.



Про горілку

Єдиний раз у житті я відмовився випити, це коли я погано розчув питання.



Про горілку

Бабуся з дідусем любили пограти в хованки. Вранці бабуся сховає від дідуся горілку, а він її шукає, а як знайде, то до вечора доводиться ховатися бабусі.



Про горілку

Адже він був таким розумним і красивим - і навіщо тільки я протверезіла.



Про горілку

Горілка з кропом - це ще не Мохіто!



Про горілку

Народ вимагає хліба і видовищ, а отримує горілку і телевізор.



Про горілку

Челябінські дівчата не користуються косметикою, вони носять з собою горілку.



Про горілку

В горілці багато жіночих гормонів. Коли я випиваю 2 пляшки горілки, я теж не можу водити машину і починаю чинити не логічно.



Про горілку

Все буде Горілка-горілка!



Про горілку

Немає такої горілки "спасибі" ..!



Про горілку

Горілку не люблять... її п'ють...



Про горілку

Візьми за правило девіз - забий на ВСЕ І веселись!



Про горілку

Було б кльово якби вконтакті можна було бухати, та ще й стакою компанією.



Про горілку

A ми тут win.com бaлуємcя...



Про горілку

Пиво приходить в шлунок, а там горілка:-Посунься!-Не посунусь.-А ну пішли вийдемо!



Про горілку

Будівництво. Прибігає до бригадира переляканий новачок: - Я, здається, проводку забув... На що виконроб важливо відповідає: - Запам'ятай, хлопець, одне - ми тут про горілку ніколи не забуваємо!



Про горілку

Йшла Саша під шафе, і глушила горілку.



Про горілку

У моєї подруги температура 37, їй не вистачає 3 градусів для перетворення в горілку)



Про горілку

Яка різниця між свинею і дівчиною? П'яна свиня НЕ перетворюється на жінку!



Про горілку

Робота - прокляття питущих людей



Про горілку

Всім хто п'є, щоб залити свої печалі, хочу нагадати - вони вміють плавати



Про горілку

Пий вино, коли болить живіт. горілку - коли голова. доктор сказав мені, що я помру. але не сказав коли.



Про горілку

-Пішов я на кухню, рибок подивлюся... і горілку... -Рибок Не чіпай!



Про горілку

Алкоголь зовсім не поганий. Це люди створюють алкоголю погану славу!



Про горілку

Я п'ю тільки з 2-х приводів: коли у мене День Народження, і коли у мене не день народження...



Про горілку

Інтелігентна людина ніколи не стане пити коньяк з горла, якщо є порожня банка з під кави!



Про горілку

Сидимо з подругою на лавочці. Я п'ю воду. Побачили батьки. Я: - Ховаємо горілку, ховаємо. Порвало двох)



Про горілку

Коли бомж Петрович залазив в лабораторію, він не знав, що "царська горілка" - це суміш соляної і азотної кислоти...



Про горілку

Чому так, горілка скрізь одна, а пригоди на дупу різні.



Про горілку

Праця зробила з мавпи людину. Горілка все поставить на свої місця!



Про горілку

Парочка, яка найбільше любить пригоди - це горілка і жопа.



Про горілку

Горілка показує - яка людина насправді.



Про горілку

-горілку можна? -18 Є? -Ну на двох набереться



Про горілку

У моєї подруги температура 37, їй не вистачає 3 градусів для перетворення в горілку)))



Про горілку

-Алло, Вадик! Приїжджай, тут такі дівчата, горілку привези... Алло, Серьога! Приїжджай, тут стільки горілки, дівчат привези...



Про горілку

Горілку закушуйте чим-небудь живильним, наприклад пивом.



Про горілку

- Дівчина можна я вам що-небудь замовлю? що ви хочете? -Мартіні. Але з вами б і водяру жахнув.



Про горілку

Ми не продаємо цигарки і горілку особам до 18 років! Візьми дівчинка так, це - подарунок...



Про горілку

Вони принесли горілку і чебуреки і ми почали культурно відпочивати



Про горілку

Випив горілку, закусив морозивом... Просто в устилку: D



Про горілку

Горілка - прозора рідина, але яка хімічна реакція, вона фарбує ніс і чорнить репутацію



Про горілку

А нам все одно що горілка, що вино



Немає коментарів:

Дописати коментар