пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

Про карі очі

Коли він тільки лише глянув у її запаморочливо красиві карі очі, то відразу зрозумів - це любов... І для нього не буде більшого щастя, ніж залишитися з нею назавжди.



Про карі очі

Найбільш зачаровують найпристрасніші очі на світі - звичайно ж, карі...



Про карі очі

Буває, здається, що розлюбив людину... Але лише тільки стикаєшся з ним поглядом, і розумієш своє справжнє, справжнє ставлення до нього.



Про карі очі

Вона - особлива, здається, без її краси просто неможливі світанки, просто неможливо щастя .. . І коли вона на мене дивиться, я розумію, як же я щасливий...



Про карі очі

Чи знаєте ви, що кароокі - найщасливіші, дуже влюбливі, але тільки якщо не берегти їх любов, вона може дуже швидко піти, згаснути.



Про карі очі

Очі людини залишаються гарними завжди, скільки б років їй не було... І якщо ти її любиш, ти будеш милуватися ними все життя, а може бути, просто згадувати про них...



Про карі очі

Топ статус: У щастя очі не які-небудь, а карі...



Про карі очі

У мене карі очі, кольору шоколаду... І кращої краси немає і не треба. Так говорить той, хто любить, хто вірить, хто свою любов тільки щастям вимірює.



Про карі очі

Карий погляд заворожує, томить, закохує, від себе не відпускає...



Про карі очі

У кого очі карі, той особливий, той самий бажаний і загадковий по життю.



Про карі очі

Кажуть, що якщо закохаєшся в карооку-вже ніколи не зможеш розлюбити...



Про карі очі

В блакитні очі закохуються, від карих божеволіють.



Про карі очі

- У тебе карі очі??? - Так, а що? - Небезпечно... - Чому?! - Кажуть, що якщо закохаєшся в карооку, то ніколи не зможеш розлюбити...



Про карі очі

Так і я закохався в її карі очі, а потім у її темне волосся, в довгі вії і червоні губи...



Про карі очі

Мої карі очі тобі зірвали гальма.



Про карі очі

Зелені очі можуть сподобатися... сірі очі можуть зачарувати... в блакитні очі можна закохатися... і тільки карі очі можуть звести з розуму!



Про карі очі

У щастя, очі карі... Так що виходить, якщо у мене блакитні очі, я ніколи не стану чиїмось щастям...



Про карі очі

Глибше ніж океан, чистіше краплі роси, зліше ніж ураган твої очі, вітер відносить смуток і нічого не боюся, коли дивлюся в твої карі очі.



Про карі очі

Від погляду її карих очей гріх не зійти з розуму...



Про карі очі

Головне не обернутися і не побачити твої карі очі...



Про карі очі

Так зворушливо, коли пояснюєш очі в очі, а він роздивляється твої губи.



Про карі очі

В очах образа, в руках праска...



Про карі очі

Він каже: "Мені без неї навіть краще тепер - дивися"! А сам ховає очі при зустрічі.



Про карі очі

Вона дивиться на світ карими очами через рожеві окуляри, тому їй фіолетово



Про карі очі

Твої карі очі мені зірвали гальма!



Про карі очі

Я не блакитноока... - Очі в мене карі... і знаходяться вони вище, ніж ви дивитеся...



Про карі очі

Одних очима роздягають, інших же намагаються безуспішно одягнути.



Про карі очі

Подивися в мої карі очі час ще є, можливо все повернути назад залишити минуле тут .. .



Про карі очі

Я тону в блакитній воді океану твоїх до болю карих очей.



Про карі очі

Я дивлюся в них і тону у просторі крижаної коричневої хвилі, в її чіткому, ласкавому візерунку карі очі моєї мрії



Про карі очі

Плюєш мені в карі очі, не кажи, що роса!



Про карі очі

Мммм... які гарні карі оченята читають цей статус) ооой... а посмішка то яка з'явилася)



Про карі очі

Зовнішність - оманлива, посмішка - не завжди щира... І тільки карі очі - ще не навчилися брехати.........



Про карі очі

Твої карі очі зовсім зведуть мене з розуму, і погляд мені говорить лише про одне - ти та, з якою бути мені судилося.



Про карі очі

Навіть із заплющеними очима я можу визначити, де стоїть мій коханий. За запахом!



Про карі очі

У неї були прекрасні, величезні очі, такі ж великі, як безкрайнє небо, як озеро Байкал, як черга в туалет в Макдоналдсі.



Про карі очі

Я не хочу, щоб інша дивилася в карі очі, я не хочу, щоб інша сказала «я люблю тебе!" Я не хочу, щоб іншій ти говорив своє «люблю», я не хочу, щоб іншій ти віддавав мою мрію!



Про карі очі

-Які красиві у тебе очі, так би і потонув. - Але у мене очі карі. - І що? - Ти хоч розумієш, у чому ти тонеш???



Про карі очі

Вона неповторно-мила і ніжно-забавна, смішна і серйозна... У неї завжди сонце в долоньках, іскри в карих очах і щастя в душі!



Про карі очі

Карі очі... найзагадковіші і пристрасні очі в світі... і ні хріна не здогадаєшся, про що думає цей кароокий хлопець, дивлячись на тебе таким сексуальним поглядом.



Про карі очі

Це дівчинка з очима кольору не неба, а шоколаду. Пронизливо карими, що дивляться трохи далі, ніж в душу... от тільки свою душу їй нікому вилити... прикро...



Про карі очі

У щастя очі карі... Так що виходить, якщо у мене блакитні очі, я ніколи не стану чиїмось щастям...



Про карі очі

Подивившись в її карі очі, він побачив у них своє життя... І вирішив залишитися, останній раз і назавжди.



Про карі очі

Люблю і зараз твої великі карі очі. Очі, які ніколи не брешуть. Очі, дивлячись в які, забуваєш про все.



Про карі очі

Очі у мене карі і знаходяться вони вище, ніж те, куди Ви дивитеся.



Про карі очі

Твої карі очі, твої солодкі вуста, тільки ти - мій ангел, ти - моя мрія .. . Це небо для тебе, ці зірки для тебе, це сонце світить тільки для тебе! Ти - моя кохана, ти - моя хороша, ти - моя дівчинка, дівчинка моя...



Про карі очі

У тих сліпучих очах, в тих карих вічно мені очах я відчував свою долю.



Про карі очі

Коли я дивлюся в карі очі, мене затягує, як ніби всередину людини.



Про карі очі

Я дивлюся в них і тону у просторі крижаної коричневої хвилі, в її чіткому, ласкавому візерунку карі очі моєї мрії.



Про карі очі

Як люблю я вранці дивитися в очі, В сіро-карі очі коханої жінки!



Немає коментарів:

Дописати коментар