понеділок, 16 лютого 2015 р.

Про ніжність

Кількість ніжності, яку ми можемо дарувати один одному кожен день необмежена... Кожен сам визначає, наскільки йому хочеться бути щасливим і дарувати щастя. Так що давайте краще не скупитися.



Про ніжність

Найголовніше в любові - ніжність... І якщо ти готовий розуміти, готовий в чомусь поступатися, і замість того, щоб сперечатися, просто обійняти, значить, ти здатний любити по-справжньому.



Про ніжність

Кажуть, якщо любиш людину, то в тебе просто не вийде цілувати його з розплющеними очима. .. Феї ніжності своїми тонкими пальчиками неодмінно прикриють твої повіки.



Про ніжність

Топ статус: До того, кого ми образили, ми відчуваємо не самі добрі почуття... А ось до тих, кого любимо, ставимося з ніжністю і турботою.



Про ніжність

Я можу любити тільки того, хто ніжний до мене... Адже так само він буде ставитися і до нашої з ним дитини.



Про ніжність

Він - особливий. Я бачу його почуття по скромному погляду, по тихим промовам. І мені не треба іншого щастя, крім його любові.



Про ніжність

Немає на світі нічого прекраснішого, ніж дбайливе ставлення один до одного.



Про ніжність

Гармонія і розуміння - прикраса будь-яких відносин.



Про ніжність

Справжній доказ любові - не витончені клятви, але тиха довірлива ніжність...



Про ніжність

Мені хочеться бути для нього найдорожчою, самою розуміючою, схожою на квітку і чудовий холодок світанку...



Про ніжність

Любов - захворювання ніжністю.



Про ніжність

Гарні очі тільки у того, хто дивиться на тебе з ніжністю.



Про ніжність

Висловлена ніжність - відпочинок для дару мови.



Про ніжність

Якби мені запропонували вічність без тебе, я б вибралa мить, але з тобою.



Про ніжність

Серця в одному ритмі. . . Мрії одним курсом. . . I miss you приснись мені!



Про ніжність

Наша ніжність зникла під тоннами бляді.



Про ніжність

Від ніжності промежина стрепенеться.



Про ніжність

Хто не чув подих сплячої дівчини, той не знає, що таке ніжність...



Про ніжність

Ніжність - найкращий доказ кохання, ніж найпалкіші клятви.



Про ніжність

Я б навіть палити кинула, щоб права рука була вільна для твоєї...



Про ніжність

Коли він іде, то я як дурепа сиджу і нюхаю своє волосся які пропахли його духами...



Про ніжність

Плакати потрібно тоді, коли плаче дощ... Тоді буде незрозуміло хто з вас ллє сльози...



Про ніжність

Кількість щодня виробляється і споживання ніжнвсть обмежена.



Про ніжність

Любов веде себе як дощ - завжди прийде, коли не чекаєш...



Про ніжність

Люди ніжні тому-що люблять



Про ніжність

Плакати потрібно тоді, кагда плаче дощ... Тоді буде незрозуміло хто з вас ллє сльози...



Про ніжність

Дівчата найсильніше прив'язуються до чоловіків, які вміють слухати, виявляти ніжність і смішити...



Про ніжність

Твоя ніжність мене полонила з перших хвилин, оповила назавжди...



Про ніжність

Царство жінки - це царство ніжності, тонкості і терплячості.



Про ніжність

Справжню ніжність не сплутаєш ні з чим, і вона тиха, але ти завжди точно знаєш про її присутність ..



Про ніжність

Ніжність - це коли все в міру, без надмірностей: звук - неголосний, кольори - м'які, дотики - легкі й ласкаві, емоції - спокійні, солодкість - без нудотності.



Про ніжність

Ніжність - майже як непомітність, ледь-ледь, з силою, але без поштовхів і брутальності.



Про ніжність

Ніжність - це рожеве небо на сході Сонця. Чоловік - це Сонце, а жінка - все інше



Про ніжність

НІЖНІСТЬ - це шорох серця.



Про ніжність

Знаєш що таке Ніжність? Ніжність - це коли я сам того не помічаючи прибираю твоє волосся за вухо ..



Про ніжність

Кількість щодня виробляється і споживання ніжності обмежено



Про ніжність

Справжня любов не та, що витримує довгі роки розлуки, а та, що витримує довгі роки близькості.



Про ніжність

Любов - чудова квітка, але потрібна відвага, щоб підійти й зірвати її на краю прірви.



Про ніжність

Не йди позаду мене - можливо, я не поведу тебе. Не йди попереду мене-можливо, я не піду за тобою. Іди поруч, і ми будемо разом



Про ніжність

Любов чується в голосі раніше, ніж вгадується в погляді.



Про ніжність

Любов - це гра. Хто першим сказав "люблю", той і програв...



Про ніжність

Коли людина закохується, то починає з того, що обманює саму себе , а закінчує тим, що обманює інших.



Про ніжність

Ніщо так не заважає роману, як почуття гумору у жінки і його відсутність у чоловіка



Про ніжність

Ти можеш ненавидіти мене за те, яка я є, але не за те, що я сказала тобі правду.



Про ніжність

Якщо мене любити - то я гори скручу! якщо не любити, то шию...



Про ніжність

За твою ніжність я віддам всі свої почуття.



Про ніжність

Ніжність - це не слова, це дихання в одному ритмі...



Про ніжність

Ніжність і дотик - Що це було? Непорозуміння?



Про ніжність

Ніжність - так божественно легка, Це шелест снів і зірок виярок, Це вітер стелить хмари, У крихкий світ ілюзій і загадок...



Про ніжність

У мій тихий світ впала ніжність .. І ураганом понесла



Про ніжність

Ніжність це емоційний натяк скорочення міжособистісної дистанції з перспективою.



Про ніжність

У жалості завжди є домішка любові або ніжності, а в зловтіхи - домішка ненависті і гніву.



Про ніжність

Міцнішає ніжність після мату...



Про ніжність

Туман ніжності обіймав гори туги.



Про ніжність

Той, хто може бути ніжним, володіє великою внутрішньою силою.



Про ніжність

Великі собаки, як і великі чоловіки, до останнього подиху ховають свою невідбутну ніжність за зарозумілістю поблажливості . Особливо у присутності сторонніх.



Про ніжність

Від цього довгого дня залишилося тільки його обличчя, яке я згадую з такою тягнучою і лоскотною ніжністю , що хочеться розрізати собі живіт знизу вгору і розкрити груди, щоб почухати серце.



Про ніжність

Тут він збагнув щось дорогоцінне, без чого сама любов не могла б прийти до свого вищого підсумку , вічно залишаючись незавершеною. Він збагнув ніжність.



Про ніжність

Ніжність - майже як непомітність, ледь-ледь, з силою, але без поштовхів і брутальності .



Про ніжність

Ніжність чоловіка - коли хочеться стиснути в обіймах, але боїшся доторкнутися, а жінки - пурхаєш, пурхаєш навколо нього, як метелик, і курликаєш, курликаєш ..



Про ніжність

Хочу бути причиною твого щастя!



Про ніжність

Висловлена ??ніжність - відпочинок для дару мови.



Про ніжність

Мама, не Топчись по моїй ніжності чобітьми вашого цинізму!



Про ніжність

Справжню ніжність не сплутаєш ні з чим...



Про ніжність

Навушники заплутуються не для того, щоб вас позлити.Просто правий навушник любить лівий.Вони обіймаються.



Про ніжність

Наростаюча ніжність забрела в хороми еротики. Там і залишилася.



Про ніжність

Потрібно вміти ставати грубіше, зберігаючи в собі свою ніжність



Про ніжність

Кількість ніжності, випромінюваної і поглинається кожного дня, має межу.



Про ніжність

Ми сповнені ніжності до тих, кому робимо добро, і пристрасно ненавидимо тих, кому завдали багато образ.



Про ніжність

Я вжилася в тебе. під всього тебе. повільно. глибоко. щиро. в твій запах. в твою шкіру. я-частина тебе. це навічно. назавжди. хочеш ти цього чи ні.



Про ніжність

Справжню ніжність не спутаеш Ні з чим, і вона тиха.



Про ніжність

Ніжність - так божественно легка, Це шелест снів і зірок виярок, Це вітер стелить хмари, В крихкий світ ілюзій і загадок...



Про ніжність

Цінуй того, хто дорожить тобою, не женися за тим, хто щасливий без тебе.



Про ніжність

Скажіть, є у вас сьогодні ніжність? - Так, з додаванням найтепліших слів.



Про ніжність

Нікуди не подітися від неї, від ніжності, що заповнює груди і горло, виступаючої крізь шкіру, терзаючої руки бажанням торкатися і гладити.



Про ніжність

Життя часом кладе заборону на самі наші заповітні радості, на найніжніші почуття, але ми не можемо мріяти про те, щоб вони були дозволеними.



Про ніжність

Любов не запрошують на чашечку кави. Вона сама приходить, але там уже не до кави.



Про ніжність

Виткати сіллю... ніжність.



Про ніжність

Ніжність - це сила любові, але ніжність - це не сюсюкання.



Немає коментарів:

Дописати коментар