середа, 4 березня 2015 р.

Починаю з чистого аркуша

Все! З понеділка починаю все по новому. Сьогодні викину всі діряві шкарпетки, а завтра піду в магазин і куплю нові. Блін, тільки в чому ж я піду?



Починаю з чистого аркуша

Можна все знову почати з чистого аркуша. І фарби поряд, а руки опустилися, не хочуть.



Починаю з чистого аркуша

Я все стер і мене більше нічого не зв'язує з минулим. Тепер залишилося знайти ту, з якою б я міг написати нову історію на своєму житті.



Починаю з чистого аркуша

Якщо ви сидите і тупо дивіться на чистий аркуш паперу, не хвилюйтеся - ви всього лише на іспиті.



Починаю з чистого аркуша

Топ статус: Буває, хочеться затіяти все спочатку і стерти гіркоту образ. Але є минулі спогади, які не так просто забути.



Починаю з чистого аркуша

Будеш будувати нове життя, замкни міцніше двері, щоб минуле не увірвалося до тебе без стуку.



Починаю з чистого аркуша

Не просто будувати життя спочатку. Але краще його почати з чистого аркуша, ніж дописувати нікому не потрібну історію.



Починаю з чистого аркуша

Іноді, щоб жити далі і йти до мрії, треба без жалю поховати колишні надії і мрії.



Починаю з чистого аркуша

Бувають спогади, які не приносять радості, а навіть навпаки - вбивають бажання любити і не дають почати життя спочатку.



Починаю з чистого аркуша

Плануєш, що завтра ти почнеш жити з нового аркуша, але потім приходять виправдання і лінь.



Починаю з чистого аркуша

Я зможу забути тебе. Минуле переміщене в корзину, скачаю гарний настрій, почуття - Відформатую, запущу життя з чистого аркуша.



Немає коментарів:

Дописати коментар