неділю, 15 лютого 2015 р.

Чекаю тебе

Чекати тебе, коханий, дуже важко, туга розриває серце, але я тебе неодмінно діждуся.

====================================

Чекаю тебе

Скоро, зовсім скоро ми зустрінемося, і піде біль розлуки. Разом з тобою в мій будинок увійде довгоочікуване щастя і величезна любов.

====================================

Чекаю тебе

Я знаю, що ти так само як і я з нетерпінням чекаєш нашої зустрічі. Ми любимо один одного. Мороз не остудить наші почуття, пурга НЕ замете сліди, за якими ти знайдеш мене.

====================================

Чекаю тебе

За брезентовим дахом стукає проливний дощ, а я все чекаю твоїх листів. Адже ти знаєш, як вони потрібні мені, і обов'язково мені напишеш, я в це вірю.

====================================

Чекаю тебе

Забула всі минулі образи, пробачила за той біль, що ти мені заподіяв, дуже чекаю тебе.

====================================

Чекаю тебе

Топ статус: До нашої зустрічі залишилося зовсім небагато, і я знову потону в твоїх обіймах, відчую ніжність твоїх губ, почую биття твого гарячого серця. Ти будеш моїм назавжди.

====================================

Чекаю тебе

Милий, ти зараз далеко від мене, але знаєш, що я люблю і чекаю твого повернення. Нескінченними здаються дні нашої розлуки, і тільки думка про майбутню зустріч зігріває моє серце.

====================================

Чекаю тебе

Життя наше прекрасне, адже в ньому слідом за розставанням і тривалою розлукою неодмінно слідкує довгоочікувана зустріч.

====================================

Чекаю тебе

Буду лягати і дуже хочу, щоб ти приснився мені, і хоча б уві сні обняв мене, поцілував, прошепотів мені ніжні слова любові.

====================================

Чекаю тебе

Ти думаєш чекати не буду? та хлопця іншого знайду? Тебе вдалечині забуду, і в іншій чий то будинок увійду... Ти думаєш мені

====================================

Чекаю тебе

Тут не нудно? Ти думаєш я весела? Напевно думаєш ніби, в іншого зараз закохана? Знай, ніколи ніхто не зможе,

====================================

Чекаю тебе

Твій образ із Серця вигнати, тому що люблю тебе дуже, і тебе одного буду чекати

====================================

Чекаю тебе

Як нелегко бути дівчиною солдата, одним лише очікуванням жити, від сторонніх сльози ховати, і терплячою потрібно бути... як нелегко бути дівчиною солдата, і чекати його дзвінків завжди, слова наче через вату, і знову по щоках вода. .. не винен ніхто з вас.Доля на рік вас розлучила, і не побачити цих очей, які ти полюбила... і не поглянути, і не притиснути, уві сні його лише обнімаеш, і залишається тільки чекати, ти краще всіх про це знаешь.ти з нетерпінням чекаєш листи, хоч що то ласкою підбадьорює, адже то улюбленого рука, крізь відстань рядка дарує... а за вікном квітень, весна, навколо всі парами гуляють, але ти йдеш знову одна, і поруч смуток твой крокує. ти посміхаєшся друзям, і кажеш їм "все в порядку". дізнатися все можна по очах, але не потрібні твої загадки.ти Обдурила всіх і рада, звикла біль свою приховувати, але чому то так приємно, коли намагаються зрозуміти... в собі впевнена: дочекаєшся, інакше просто бути не може залишилося чекати майже трошки, твоя любов тобі допоможе...

====================================

Чекаю тебе

- чекаю і буду чекати

====================================

Чекаю тебе

Думала справжній мужик повинен відслужити в армії... Ага, дура. Ось тепер сиджу і мучуся. Ще 312 днів до його повернення... через місяць міє кошенятко приїде з армії =*люблю його дуже = *** ти в армії... і мені так не вистачає тебе... твого "люблю"... він півроку як в армії. я так скучила по його губах. -Ти почекаєш мене з армії? -Звичайно! -І я тебе почекаю! -Звідки? -З пологового будинку) Дочекалася коханого з армії! Тепер все літо тільки з ним! =)) Я люблю ТЕБЕ! хлопець в армії, уваги не вистачає з його боку, а від інших не приймаю .. йду за сестричкою в садок, малюк (років 5) підбігає до дверей і відкриває її для мене так мило посміхаючись .. дуже приємно стало Прийшла додому, а вдома троянда! Папа: "Приходив хлопчик, віддав квіти, сказав від Ваньки!" А Він адже в армії .. приємно!! = *** Вірю, що коли Він прийде з армії у нас все буде відмінно, але деколи напрягают "щасливі" історії як у кого було... Батько розмовляв з сином який не хотів навчатися: "Так синок ти вже дорослий, так що відраховуй дні до армії ;) коротше бля знову, все по новій... иии тепер чекаю його з армії Коли мій хлопець пішов в армію всі говорили що не дочекаюсь, а сьогодні він приходить додому ну що хто з нас не дочекався? Люблю його * коли то він пішов до іншої ні сказавши мені про це ні слова... а потім пішов в армію і почав писати мені листи як ні в чому не бувало, і як це по-вашому називається? Були з ним знайомими кілька років, а потім... а потім він пішов в армію, і тоді я зрозуміла що люблю його... Нещодавно він прийшов, і тепер ми разом: - * Улюбленого в армію скоро заберуть... він ще не пішов, а я вже сумую... Улюбленого в армію скоро заберуть... він ще не пішов, а я вже сумую = (При зустрічі вішаюся на шию і нікуди не відпускаю. Сумую навіть коли разом. Як же я його люблю... Брат пішов в армію. Тепер фраза від батьків "Залиш Максиму то" не буде звучати цілий рік: D

====================================

Чекаю тебе

Рік відносин, от йому прийшла повістка і він пішов в армію. Через місяць подзвонив і сказав, що у нього другая.І ви говорите що це дівчата чекати не можуть??

====================================

Чекаю тебе

Пішов у армію .. Через місяць сильно посварилися ((Два місяці не спілкувалися! Сьогодні подзвонила йому і просто сказала "Сумую". Поклав трубку. Приходить смс "Я люблю тебе, малятко. Чекай" Я найщасливіша! Цінуйте те, що у вас є *

====================================

Чекаю тебе

Ось так завжди, коли коханий поруч час проходить непомітно, а як тільки він пішов в армію тиждень то йде як вічність, що вже тут говорити про цілий рік.

====================================

Чекаю тебе

Сьогодні пішов в армію мій улюблений. Буду чекати його, тільки він не вірить: (

====================================

Чекаю тебе

Сьогодні як на зло похмуро... просто ти пішов в армію... я тебе буду дуже чекати.

====================================

Чекаю тебе

Коханий хлопець пішов в армію... як же це жахливо!

====================================

Чекаю тебе

Бажання підсилюють очікування, а очікування звужують відстані.... - Чекаю і буджу чекати

====================================

Чекаю тебе

Це відстань як тоненька голочка, яка проникає глибше в серце і коліт з кожним дем все гостріше!

====================================

Чекаю тебе

А це не так вже й страшно, головне вірити... залишилося трохи і я сново занурюся в бездонність твоїх улюблених очей...

====================================

Чекаю тебе

Залишилося трохи і я зможу вдихнути твій улюблений запах... спокойноий зітхання ти скоро будеш поруч...

====================================

Чекаю тебе

Йдуть години, вважаю дні... однієї мені так не просто.А ти служи мій дорогий так говорять на небі зірки! Ти повинен борг віддати країні, як ти хотів колись... відслужив ніби то уві сні і зустріч я солдата... Пишу лист тремтить рука я вся тремчу трошки, все тому що без тебе... Я чекаю, люблю, сумую трохи, цілу дуже сильно, пройдуть деньки і я скажу: НУ ЗДРАСТУЙ МІЙ КОХАНИЙ!

====================================

Чекаю тебе

Мені дуже хочеться тебе... зараз побачити, але можна. Не можна обійняти, поцілувати, навіть не можна за руку взять.А дуже хочеться до тебе зараз притиснутися в тиші, почути ніжні слова і піти обертом від ніжних рук, від ніжних слів, про те що ти на все готовий, щоб пригорнутися в тиші, до мого тілу, лише до мене!

====================================

Чекаю тебе

Мене запитують, сумую я за тобою. Я не відповідаю, а просто закриваю очі, посміхаюся і відходжу... а потім шепочу... «ШАЛЕНО»!!.

====================================

Чекаю тебе

Як нескінченно тягнеться січень, а я рахую дні до нашої зустрічі. До дірок черкаю новий календар, знову проводжаючи рік, що минає вечір.

====================================

Чекаю тебе

Смерть коштує того щоб жити, а любов коштує того, щоб чекати. (В. Цой-"Легенда").

====================================

Чекаю тебе

Життя не для тих, хто живе і існує, а для тих, хто любить і чекає!

====================================

Чекаю тебе

В очікуванні тебе, я слухаю час...

====================================

Чекаю тебе

Чи можуть насправді кілометри розділити людей??? Якщо ти хочеш бути з тим, кого любиш, хіба ви вже не разом???

====================================

Чекаю тебе

Чекаю і буду чекати

====================================

Чекаю тебе

На голос твій я серцем Відгукнуся, на вірність вірністю відповім, ти будеш далеко, але я тебе дочекаюся! Хоча й багато часу до зустрічі...

====================================

Чекаю тебе

Любити легко коли подруга поруч, любити в розлуці дуже важко... пишіть листи в армію солдатам, вони приносять ласку і тепло. Він на посаді і в дощ і в холод, інакше на війні не можна... пишіть частіше тим хто служить, подруги, матері, друзі

====================================

Немає коментарів:

Дописати коментар