середа, 4 березня 2015 р.

Чеченські

Я люблю Аллаха Одного, інших люблю заради Нього!



Чеченські

Чеченська любов - це не так просто! Це обхват, захоплення, перехоплення, удар зліва, залом зліва, а потім, через дев'ять місяців - меленький синок, майбутній горець.



Чеченські

Чому в Чечні чоловіки самі ревниві? Та тому, що жінки там - найкрасивіші.



Чеченські

Поки кавказ гуляє, всі інші лише спостерігають!



Чеченські

На Кавказі підсвічувати дорогу серед ночі новим айфоном - погана прикмета. Кажуть, це до втрати майна!



Чеченські

Чоловік, чия батьківщина - Кавказ, любить тільки трьох представниць жіночої статі: ту, яка його народила, ту, яка йому народила, і ту, яка у нього народилась!



Чеченські

Топ статус: Собою по-справжньому пишатися може лише тільки той, хто народився на Кавказі!



Чеченські

Чеченська надзвичайна пригода: атобус, що везе чеченських терористів, захопили чеченські терористи!



Чеченські

Ти кажеш, я зарозуміла? Ні, мій друже, просто я вихована за законами гір. У нас вести себе інакше просто неможливо.



Чеченські

Ми розкидані по світу, але скрізь знайдемо своїх. Краще нас, дружніше в світі немає. Ми своїм завжди допоможемо вмить.



Чеченські

Я ціную і поважаю Батьківщину, Мати, Наречену. Я живу по-справжньому. І тільки так я можу бути щасливий. Я вище всіх. Не тому, що високий на зріст. А тому, що народжений в горах.



Немає коментарів:

Дописати коментар