понеділок, 16 лютого 2015 р.

Про довіру

Основою нашої самовпевненості є впевненість в інших.



Про довіру

Чим більша кількість обіцянок робиться, то тим менше стає довіри.



Про довіру

Топ статус: Довіра немов папір, варто тільки один раз помяти і бездоганно рівним йому вже не бути ніколи!



Про довіру

Милий, подивися в Інтернеті прогноз погоди! Я термометру за вікном не дуже-то вірю!



Про довіру

Тій людині, яка нічого не розповідає про себе або ж навпаки-розповідає все, ніхто ніколи не довірить нічого.



Про довіру

Любов є крихкою річчю, одного разу впала, не розкололася, але довіри більше немає...



Про довіру

Найбільш головним у нас в житті є довіра до близьких людей і здатність зрозуміти їх...



Про довіру

Скільки ти не будеш вірити людям, але в будь-якому випадку виявиться, що потрібно було ще більше їм не вірити!



Про довіру

Для довіри характерні і прийняття та віддача. Прийняття того наскільки людина відкрита, а також віддача своїй відкритості.



Про довіру

Зрадником не можна стати два рази!



Про довіру

Може , він говорить не правду, але я все одно йому вірю, бо якщо він біля мене, то моєму раю не має меж!



Про довіру

Я можу покластися на цих людей, тому що я впевнений, що ці самі люди такі ж, як і Я. ..



Про довіру

Довіра, немов миска з глини. Є можливість склеїти її, але їй вже ніколи не бути настільки ж міцною.



Про довіру

Найчастіше, коли зустрічаєш людину, якій, здається, можеш довіряти як собі, варто згадати, що це все ж не ти.



Про довіру

Ніколи не довіряйте жінці, яка чесно називає свій вік. Така жінка в стані ВСЕ тобі розповісти. (О. Вайлд)



Про довіру

Вийшов з довіри по-англійськи. Не прощаючись.



Про довіру

Довіряти можна тільки тим людям, хто при поганому розвитку ситуації постраждає не менше Вас!



Про довіру

Довіра, як і життя, втрачається один раз.



Про довіру

Щоб отримати ніж у спину потрібно всього лише до кінця кому-небудь довіритись.



Про довіру

Довіряй, але не довіряйся.



Про довіру

Ми не прощаємо людей не за те, що вони нас обдурили, а за те, що ми їм вірили.



Про довіру

Довіряй лише тим, хто може втратити стільки ж, скільки ти сам.



Про довіру

Людині треба вірити, навіть коли вона говорить правду.



Про довіру

Хто починає з того, що всім вірить, закінчує тим, що кожного вважає шахраєм.



Про довіру

Я довіряю тобі все, Свій будинок, свої мрії і все своє добро, Своїх друзів, свої секрети і долю Я довіряю лише тобі і більше нікому!



Про довіру

Найжахливіше це коли кохана людина втратила довіру до тебе... а ще жахливіше те, що вже не знаєш як повернути цю саму довіру! Найжахливіше це коли кохана людина втратила довіру до тебе... а ще жахливіше те, що вже не знаєш як повернути цю саму довіру!', description: "Статуси про довіру", noparse: true}, {Type: "round_nocount", text: "Зберегти на стіну"})); -->



Про довіру

Довіра подібно до дзеркала. Можна полагодити його, якщо воно зламалося, але ти завжди будеш бачити тріщину у відображенні.



Про довіру

Довіра - один з головних секретів вічної любові.



Про довіру

Якщо чоловік втратив довіру, треба виписати довіреність іншій.



Про довіру

Довірився комусь, так довіряй у всьому. Цецилії.



Про довіру

Не можна довіряти відеозйомку дитячого ранку татам, якщо, звичайно, вас більше цікавлять дитячі обличчя, а не дупи виховательок.



Про довіру

Як взагалі можна довіряти людям, які кажуть, що не дрочать?



Про довіру

Роблю висновок, не довіряти нікому...



Про довіру

Як можна довіряти людині, коли у неї навіть очі змінюють колір?



Про довіру

Нічого не змінилося, все по колишньому. Сукам і минулого не можна довіряти...



Про довіру

Надавайте довіру лише тим, хто має мужність при нагоді вам заперечити і хто воліє ваше добре імя вашої милості. Суворов А. В.



Про довіру

Між поганим і хорошим немає відзнак, моя довіра знову знаходить лукавство...



Про довіру

Все в житті можна пробачити, крім підлості і зради... Довіра - це ризик! Ризик бути відданою... (А ось і статуси про зраду)



Про довіру

Все рано чи пізно закінчується: довіра, любов, сік в гуртку.



Про довіру

Довіра до самого себе - перша необхідна умова великих починань.



Про довіру

Довіра до самого себе - перша необхідна умова великих починань. (Семюель Джонсон)



Про довіру

Втрачена довіру подібно втраченому життя - воно без вороття. (Публілій Сір)



Про довіру

Бережи мене Господь від тих, кому я вірю. Кому не вірю, тих остерігаюсь я сам.



Про довіру

Я вірю всім, але чорт може поплутати будь-якого.



Про довіру

Не довіряти друзям ганебніше, ніж бути ними ошуканим.



Про довіру

Знаєте, що таке довіра? Це коли він залишив відкритим свій контакт, а ти натискаєш" Вихід ".



Про довіру

Будь обережний, роги не вимагатимуть нападу ззаду. :)



Про довіру

-І ти не будеш підглядати? -Не буду. -Чесно? -Чесно. -А чому?!



Про довіру

Вибачте, хтось знає на якій вулиці живуть любов, довіра, взаєморозуміння. ? Давно не бачилися просто.



Про довіру

[... Дай їй все що зможеш: свою любов, шоколадку і довіру...]



Про довіру

У нас ніколи не буде все, як раніше. ми самі зруйнували наше щастя сварками, криками, докорами, недовірою. що ж давай спробуємо цінувати те, що залишилося



Про довіру

Довіра... я знала .. ти встигнеш зупинитися ..



Про довіру

Довіра це коли без страху і підозр дозволяєш покликати колишнього, адже вони всього лише друзі...



Про довіру

Довіра - це коли він розповідає тобі секрет і просить нікому не розповідати. Дружба - це коли ти відразу все розповідаеш кращій подрузі. А любов - це коли він дізнається що ти розбовтала все що можна, але нічого не говорить, а просто обіймає



Про довіру

-алло, це телефон довіри? мені не хочеться жити. . я нікому не потрібна. . -Як я можу до вас звертатися? -Міла-Привіт Міла. Мене звати Андрій. На жаль ви помилилися номером, але заради такого красивого голосу я готовий вас вислухати і постаратися допомогти. (С)



Про довіру

Довіряти можна тільки Богу, решта під підозрою...



Про довіру

Говорячи людині неправду-втрачаєш довіру, кажучи правду-втрачаєш людину



Про довіру

Справжня довіра проявляється в тому випадку, коли ти не боїшся повернутися спиною до людини, у якого в руках ніж.



Про довіру

Коли в колі подруг раптом заговорюю про нього. . мене перебивають. . немов не хочуть мене слухати. немов я вже всім вуха прожужжала про нього. ось тоді і розумієш всю значимість послуги*телефон довіри *. . .



Про довіру

Не брешіть тим, кого любите... Довіру так складно повернути... Ось і він: пішов, і обіцяв не повертатися...



Про довіру

Довіра - це коли ти, їдучи у відрядження, просиш свого друга провести ніч зі своєю дівчиною, просто тому щоб їй було не страшно спати одній.



Про довіру

Довіра потрібно нам для того, щоб маніпулювати людьми.



Про довіру

Великі обіцянки зменшують довіру. Горацій



Про довіру

Після зради відносин бути не може . довери Немає. без неї немає відносин



Про довіру

Від віри до любові коротка дорога. Вселити довіру - о, це дуже багато! Коли повіриш ти, що він у тебе закоханий, Полюбиш і сама: такі любові закон. Корнель Пєр



Про довіру

У твоєї подруги ліміт довіри вичерпано і хата палена...



Про довіру

Довіра це коли залишаєш в кухні кота і знаєш що він не залізе на стіл)))



Про довіру

Ти був єдиною людиною, якій я відкривалася на повну... Ти втратив не тільки мою довіру, але і мене.



Про довіру

Ти мене більше ніколи не обдуриш. Тому що не можна обдурити людину, яка тобі не вірить.



Про довіру

Якщо ви запитали у людини "як справи?" і вам відповіли "нормально", знайте - ви не входите в її коло довіри



Про довіру

Повна довіра це коли 2 Ганібала займаються оральним сексом...



Про довіру

Дружба і Любов без довіри - це німі слова, обман, зрадницькі почуття, але і з ним, це може бути - порожня мова, помилка, гра. І це ще раз доводить, що у кожного є своє рішення. .



Про довіру

Мені довелося вивчити складну річ: довіра - це найголовніше в стосунках.



Про довіру

Відвислі вуха, від надмірної кількості локшини...



Про довіру

-Ти ж обіцяв!-Так мало, що я обіцяв. -Значить, ти такий же як і всі. -Так, а ти чергова ду*а, яка мені повірила.



Про довіру

Сумно, що в наш час люди перестали один одному довіряти.



Про довіру

Ні, ми не ангели Там на пожежі Втратили ранги ми не маємо до таких не любові не довіри Люди дивляться на наявність піря Ми не ангели, хлопець Сотні чужих дахів Що ти там шукав, хлопець? Ти так давно спиш занадто давно для тварюки. .



Про довіру

З дитинства нас вчать не довіряти не знайомим. Не довіряти знайомим, ми вчимося з часом самі...



Про довіру

Дружба і довіра не купуються і не продаються



Про довіру

Ні, я не стерва. Я просто знаю собі ціну. І не потрібно ваших грьобанних мільйонів. Довіра набагато краще грошей! *



Про довіру

Знаєте, всі ми крадемо. Не обовязково гроші. Можна красти час, можна красти енергію інших людей, красти їх довіру, емоції. Взяти хоч телевізор - це величезний багаторукий злодій.



Про довіру

Краще підійди і вдар! Мені буде не так боляче, як вислуховувати твою брехня, яку ти кажеш, дивлячись в очі.



Про довіру

Якщо хтось бере перевагу моєї довіри одного разу, це - його помилка, і якщо він робить це вдруге, тоді це - родовище.



Про довіру

Дівчина, яка шукає серйозних стосунків - велика рідкість. А якщо зустрінеш таку то шансів на відносини з нею мало. . Чому запитаєте ви? Тому що в душі у неї як правило недовіра, душевні травми або ти просто не підходиш їй. . або вона тобі.



Про довіру

Коли у мужиків закінчуються гроші, вони віддають їх залишки дружинам зі словами: «Гаразд, ти головна, веди наші фінансові справи!».



Про довіру

Жінці, щоб лягти в ліжко з чоловіком, необхідно відчуття близькості, довіри і міцності звязку. Чоловікові - головним чином - місце)



Про довіру

Недовіра - це перша причина по якій ти мене втратив...



Про довіру

Абсолютна довіра - це коли тобі кажуть - підійди до вікна на своєму восьмому поверсі і переступи через підвіконня. А я, поки ти будеш летіти, спущуся по сходах, оббігаючи навколо будинку, і підхоплю тебе. І ти посміхаєшся, кажеш - "до зустрічі" - і йдеш до вікна (с)



Про довіру

. а нам адже всі заздрили. ти сказав, що просто не знали суті. а знаєш, у нас адже було все круто! Я знала всю правду про тебе, як і ти про мене. я довела, що ми були щасливі. просто була правда, була довіра. не дивлячись на твою другу дівчину. і про неї я теж знала. а вона нічого не знала.



Про довіру

Довіра, це не відсутність таємниць, а коли наявність таких таємниць тебе не турбує.



1 коментар:

  1. Моє життя сповнене щастя, тому що DR ALABA робить мене щасливою. Мене звуть Ізабелла Ітан, те, що трапилося зі мною, не те, що я можу залишити в собі, але й розповісти світу, щоб ті, у кого є якісь проблеми у стосунках чи шлюбі, могли отримати свою любов і знову бути щасливими. У мене з коханим були серйозні проблеми, які призвели до нашого розриву, тому що після цього моє життя ніколи не було колишнім, я намагався всіма способами його повернути. але вони були лише марною тратою зусиль і марною тратою часу. Але одного разу під час пошуку в Інтернеті я натрапив на свідчення про доктора Алабу. Я зв’язуюсь з ним і поясню йому свою проблему, і я досі дивуюся, наскільки йому вдалося повернути мого коханця протягом 48 годин. З цією великою подією, яка сталася зі мною в моєму житті, я вирішив розповісти всьому світу про цю велику людину на ім’я Д-Р АЛАБА. Для тих, хто чогось потребує, він сказав мені, що в його храмі немає нічого неможливого. Я так йому довіряю. Друзі або будь-хто, хто читає моє свідчення, якщо вам потрібна допомога у поверненні свого колишнього коханця/колишнього чоловіка або ви хочете мати дитину, будь ласка, зв’яжіться з ним або нею електронною поштою; Напишіть йому на dralaba3000@gmail.com або його WhatsApp і viber за цим номером: +1(425) 477-2744 .. І я обіцяю вам, що ваш коханий обов’язково повернеться до вас.

    ВідповістиВидалити