понеділок, 2 березня 2015 р.

Про гламур і пафос

Все, про що я мрію - це цілодобовий вигляд Нью-Йорка з мого вікна і твоє відображення в дзеркалах моєї ванни вранці.



Про гламур і пафос

Він такий наївний, такий дурний, повівся на запрошення попити чаю, Запам'ятай с*ка! Я не продаюся!



Про гламур і пафос

Зараз так модно, красиві дівчата курять міцні сигарети і люблять слабких хлопчиків ..



Про гламур і пафос

Істерика сміху з'їдає по крихтам. Вони йдуть разом? По чорним доріжкам. Так нерозумно, наївно... де ваш розум?? Сьогодні «люблю» а на завтра "виродок"



Про гламур і пафос

Де у жінок знаходиться ерогенна зона "G"? В кінці слова SHOPPING



Про гламур і пафос

Чао персик, дозрівай!



Про гламур і пафос

? Тонкі зап'ястя витончено тонуть у волоссі... Така красива і трохи несправжня любов... А адже цей хтось любить в Неї не тільки фігуру...?



Про гламур і пафос

Люди йдуть з мого життя. Люди вторгаються в моє життя. А я просто одягаю окуляри, вставляю навушники, п'ю каву і живу далі. І що важливо - непогано живу...



Про гламур і пафос

Ми мріємо про олігарха, а трахаємося з барменом, з сусіднього клубу.



Про гламур і пафос

"Гроші зберігають її дорогу любов, вона харчується валютою жирних гаманців, не треба солодких слів - дай їй тепло... норкової шуби і карибських островів! "



Про гламур і пафос

Корона з мене не впаде - вона вроджена. »



Про гламур і пафос

Мої дії не вимагають аргументів, коли я відповідаю: "тому що я так хочу!" (



Про гламур і пафос

Краще бути сукою, чим дурепою!



Про гламур і пафос

У ванній годинами. У пошуках нової шкіри. Від мене "Provocateur". Від нього запахом брехні. Я шукаю те, що Йому не пробачу. Пробачу Йому все, але що не пробачу, шукаю...



Про гламур і пафос

Я як наркотик, зі мною ти здохнеш від передозу, а без мене від ломки



Про гламур і пафос

На мажорні понти кладу мінорні тони. Ось це так, новий для мене Гуччі. Давай зіграємо з тобою в гру - Хто крутіший?? Вибач, не знайомий з манерою косити під іншого.



Про гламур і пафос

Мобільник вимкнений, туш по щоці розмазана .. Нехай всі ми однакові, але любимо так по різному ..



Про гламур і пафос

Звичайно, щастя не залежить від кількості грошей. Але краще плакати в лімузині, ніж в автобусі...



Про гламур і пафос

Снігові королеви не люблять, не відчувають, не співпереживають. Вони читають Vogue, курять Vogue, і живуть в стилі Vogue. Снігові королеви не люблять, не відчувають, не співпереживають. Вони читають Vogue , курять Vogue, і живуть в стилі Vogue. ', Description: "Статуси про гламур і пафос", noparse: true}, {Type: "round_nocount", text: "Зберегти на стіну"})); -->



Про гламур і пафос

.... Я стою дорого, особливо в одязі.



Про гламур і пафос

Мене рятує яскрава помада і довгі вії, гори шоколаду, і ніч, коли ти перестав мені снитися



Про гламур і пафос

З рангу "сонечка" розжалували в "сучку"



Про гламур і пафос

Vip послуга! Катаю на мітлі!! Дорого... красиво!



Немає коментарів:

Дописати коментар