середа, 4 березня 2015 р.

Про пліткарок

Я не з тих, хто в заздрості і злості іншим частенько миє кістки!



Про пліткарок

Усім пліткаркам хочу дати дружню пораду: не відкривайте свій ротик в мою адресу, краще б потішали їм воіх обранців! На рівні нижче пояса!



Про пліткарок

Пліткують про мене? Ну що ж, це ваше право. Якщо вам подобається жити брудно, живіть, і знайте, я про вас навіть не думаю.



Про пліткарок

Люди завжди будуть говорити всяку нісенітницю. Ну і нехай! А я насолоджуюся своїм життям і мені немає до них ніякого діла.



Про пліткарок

Судіть про людину не по тому, що кажуть про нього чутки, а по тому, що він сам говорить про інших.



Про пліткарок

Найбільша пліткарка - це п'яний чоловік! Ніякі баби з ним в порівняння не йдуть. І навіть не п'яні чоловіки все одно язик за зубами не тримають.



Про пліткарок

Топ статус: Розпускати плітки - це дуже низько. Але це захоплююче заняття. І кожна людина, хоч трішечки, але грішна в цьому сенсі. І нічого з цим не поробиш.



Про пліткарок

Соціальні мережі - по суті, не що інше, як найперші віртуальні пліткарки. Уявляєте який жах???



Про пліткарок

Ненавиджу людей, які за спиною розпускають огидні чутки, а в очі мило посміхаються і говорять улесливі слова.



Про пліткарок

У нашому світі нікому не можна вірити. Самі люди нечасто говорять про себе правду. Але ще рідше вони говорять правду про інших... Суцільні страшні казки...



Немає коментарів:

Дописати коментар