середу, 18 лютого 2015 р.

Про брата і сестру

Перед телевізором сидять дівчинка шести років і хлопець старший за неї: «Дітей я мати не хочу! Ось ти чув про те, звідки вони вилазять? Фу, це так огидно, як робляться діти! А тобі? »Брат відповідає:« А мені приємно! »: 0)))



Про брата і сестру

Тільки мої молодші сестра і брат могли грати у війнушку, захищаючись шкарпетками! XD



Про брата і сестру

Топ статус: Ситуація в ліфті: стоять два малюки - близнюки. Хлопчика злякала собака... Дівчинка почала його заспокоювати: "Не плач, каблучку! Собачка ж зовсім не страшна (гладячи колечко по плечу)... Та й взагалі, ти ж чоловік!": 0)



Про брата і сестру

Насправді, якщо ви маєте рідного брата чи сестру - це просто" чудово "! Адже, якщо вони погані, то можуть принести дуже багато болю. Причому кожен день, будьте в цьому впевнені. До того ж ця біль буде посильніше ніж, коли вас хлопець кинув!



Про брата і сестру

Мама - Святе, тато - всьому голова, Брат - Спина, Сестра - Перлинка в серці, Кохана дівчина - Повітря, Діти - це сенс життя. Друзі ж - це все разом!



Про брата і сестру

Вона запитує:« Ти мені даси?! Він відповідає: «Ні. Це ж недобре ». Вона у відповідь: «Ну, я цього хочу. Я тільки один разочок лизнуть ». Він говорить: «А смоктати не будеш»? Вона обіцяє, що не буде. Тоді він каже: «Гаразд, візьми в штанах» (сетричка і брат семи років). Про чупа чупс: D



Про брата і сестру

Зараз так порожньо на душі. Брат в армію поїхав. Так самотньо. А ти сидиш і чекаєш, за звичкою, коли ж він з універу прийде.



Про брата і сестру

Добре коли твій хлопець це брат твоєї кращої подруги...



Про брата і сестру

Сиджу засмучена, підходить дрібний брат, суне цукерочку, я йому кажу:" Діма в мене дорослі проблеми і цим їх не вирішити. "Через 5 хвилин приходить із пляшкою мартіні і питає:" А так? "



Про брата і сестру

У дитинстві мріяла про старшого брата, а доглядала за молодшим.



Про брата і сестру

Я знаю ідеального хлопця! Знаю його адресу та номер телефону! Але найголовніше, що я в будь-який момент можу подзвонити йому і сказати: - "Я тебе люблю". А він відповість: - "Я тебе теж сестричка".



Про брата і сестру

Коли мій брат в будинку, це видно, що він вдома. Скрізь мотлох і немитий посуд. А коли я вдома, то це чути, що я вдома!



Про брата і сестру

Хто брата чіпатиме - завалю!



Про брата і сестру

Дрібний братик знайшов у мами прокладки, перелічив їх і з розумним виглядом їй повідомив:" памперсів тобі до середи вистачить "



Про брата і сестру

Ми з моїм братом, як дві краплі схожі, хоча різниця між нами три роки!



Про брата і сестру

У дитинстві мені батьки не дозволяли довго сидіти за компом, тато відвозив на роботу кабель від монітора. Ми з братом купили новий. Грали по черзі, один у вікно стріляв предків, другий грав, а вентилятор дув на монітор, щоб він не нагрівався, тому мама перевіряла.



Про брата і сестру

Мій 5-річний братик сказав що коли виросте буде президентом, і купить мені бентлі. круто правда ;) от тепер чекаю.



Про брата і сестру

Ніколи брата не кину, тому, що він хороший!



Про брата і сестру

Мені посрать, що говорять навколо! Мій молодший братик говорить, що я найкраща, а діти, як відомо, не брешуть!



Про брата і сестру

Брат в дитинстві багато бив по голові - я виросла блондинкою.



Про брата і сестру

Є друзі, яких ми називаємо братами, є брати яких ми ніколи не зможемо назвати друзями...



Про брата і сестру

І все-таки, це круто, коли є старший брат! Статуси про брата



Про брата і сестру

Посварився з дівчиною... приходжу додому... настрою ніякого... молодший братик (6 років) підходить і питає: "ну що, не дала чи що?" О_О... знає як підняти настрій



Про брата і сестру

- Мій брат вирішує кросворди оО - Що в цьому дивного? - Те, що він їх не в туалеті вирішує.



Про брата і сестру

Все віддам, лише б братик був щасливий.



Про брата і сестру

Нарешті навчила молодшого братика змивати за собою! Ще трохи і він буде вимикати за собою світло!



Про брата і сестру

А у мене є брат. І в дитинстві, коли ми сварилися і я починала плакати, він дражнив мене Ревою і т.д. Тоді мені було дуже прикро... Зате я навчилася приховувати свої сльози... Спасибі йому...



Про брата і сестру

А мій брат скоро одружитися! - Ну наречена хоч красива? - Неа страшна дуже, але він з неї пилинки здуває! -Фу, вона ще й дурна!



Про брата і сестру

Мені цікаво, звідки мій молодший брат (7 років) знає, що таке секс?



Про брата і сестру

Статуси про брата - Немає рідніше чоловічка, ніж мій братик!



Про брата і сестру

Як же мене дратує молодший брат... Йому все найкраще.



Про брата і сестру

Брат мого брата - мій брат!



Про брата і сестру

Батько кричить на мене за те що я постійно кричу на молодшого брата і говорить таку промову: Тобі вже 17 років а йому скільки? а до речі Паш скільки тобі? ахаха вбило)))



Про брата і сестру

Господарка будинку запитує у квартирантки: - А чому останнім часом вас не відвідує ваш брат? - Цей негідник знайшов собі іншу сестру!



Про брата і сестру

- Борис, ти одружений? - Тимчасово. - Не зрозумів. - Старший брат на курорті, і його дружина поки замість нього сварить мене...



Про брата і сестру

Минулого тижня моя сестра застала мене, коли я дрочив, і обізвала збоченцем. На наступний день я застав її, коли вона мастурбувала. І що ви думаєте? Вона знову назвала мене збоченцем. Схоже, в цьому світі немає справедливості...



Про брата і сестру

У нас в школі вчилися двійнята, брат із сестрою. До 10го класу Сірьога вже був амбал під два метри, а Маринка дрібна - метр з кепкою, і то в стрибку. Так ми їх і називали: стислість - сестра таланту.



Про брата і сестру

Вчора принесли братика з пологового будинку, він такий маленький, такий лапочка... А вже сцуко поглядає на мій комп'ютер!



Про брата і сестру

Моя 4-річна дочка підходить до лежачого на ліжку однорічного брата, куйовдить його по животу і говорить: "Гарненький такий, молоденький"...



Про брата і сестру

- Мама, чому братика лелека приніс, а мене в капусті знайшли? - Упустив тебе лелека.



Про брата і сестру

Сестра: "Ну пограй зі мною в хованки". Брат: "Добре, раз, два, три, чотири, всі пацани пішли швидше". А їй же прикро (



Про брата і сестру

Ідеальні відносини, якщо ви... сваритеся як чоловік і дружина, розмовляєте як найкращі друзі, фліртуєте як 16-ти річні підлітки і дбаєте один про одного як брат і сестра.



Про брата і сестру

Додаються в вк всякі люди, для інтересу питаю у мами хто такі: а вона, "це твій дядько" "твоя тітка" "твоя сестра" "твій брат" Це скільки у мене родичів? О_о



Про брата і сестру

Купила підручник, а там автори - брат і сестра. На обкладинці написано: А.Я. Клешня, І.Я. Клешня.



Про брата і сестру

Друг - це не просто людина, це брат або сестра, яку ми Вибираємо самі))



Про брата і сестру

Вас не дратує коли у вас запитують "у тебе є брат чи сестра?" ти відповідаєшь немає, а вони тобі "бляя, а так схожі"



Про брата і сестру

У кого є старша сестра / брат і коли з ними сильно посваришся, кажеш я більше не буду з тобою розмовляти і все одно починаєш розмовляти :)



Про брата і сестру

А в мене ось немає купи друзів .. є тільки сестра і брат, яким я вірю!



Про брата і сестру

Ревнощі - сестра любові, подібно до того як диявол - брат ангелів



Про брата і сестру

З колишнім як брат і сестра... виявляється це можливо)



Про брата і сестру

- Між іншим, мій брат карате займається! - Подумаєш! Моя сестра твоїм братом займається!



Про брата і сестру

Миготять дати - відчуваю себе нормально, зі мною брати, за нами правда...



Про брата і сестру

Вчора принесли братика з пологового будинку, він такий маленький... А ВЖЕ суко поглядав на МІЙ КОМП'ЮТЕР...



Про брата і сестру

- Всі люди-брати! - Точно! І живуть так, ніби ділять між собою спадщину.



Про брата і сестру

Зараз так порожньо на душі. Брат в армію поїхав. Так самотньо. А ти сідешь і чекаєш, за звичкою, коли ж він з універу прийде.



Про брата і сестру

Мені по*рать, що говорять навколо! Мій молодший братик говорить, що я найкраща, а діти, як відомо, не брешуть!



Про брата і сестру

Сестри важко пробачають одна одній образи, пережиті в п'ятирічному віці.



Про брата і сестру

Немає в родині суперництва більш гострого, ніж між сестричками, і немає дружби більш міцної, ніж дружба між дорослими сестрами.



Про брата і сестру

З двох сестер завжди одна дивиться, а інша танцює.



Про брата і сестру

Сестра - це кращий друг, від якого неможливо позбутися.



Немає коментарів:

Дописати коментар