пʼятницю, 20 лютого 2015 р.

Про спогади

Краще не пам'ятати всіх померлих від нас щасливих моментів і приступити до початку нового життя, в якому не буде місця переживанням.



Про спогади

Пам'ять не підкоряється чужій волі, якщо навіть залишити спроби щось згадати і забути про ці спроби, пам'ять минулого може нерідко заявляти про себе.



Про спогади

Людська пам'ять подібна сховищу мізерії, і сама людина охороняє всі, що знаходяться в ній старі спогади.



Про спогади

Згадати щось - чудово, але відчути це можна, тому людська пам'ять поступово слабшає.



Про спогади

Топ статус: Бажаєте зберегти свіжі спогади про ті місця, де вам було добре, не потрібно більше відвідувати їх.



Про спогади

Чи вважатиметься безхмарним існування, коли два рази на рік кажеш собі, що потрібно залишити спогади в минулому.



Про спогади

Пам'ятати молоді роки рівнозначно приходу на кладовище до лежачої там близької людини. Таке відчуття, що ви її колись образили, а нічого виправити не можна.



Про спогади

Чи можна повноцінно існувати, не маючи можливості щось згадати, нехай навіть це щось перервало б ваш сон?



Про спогади

Робиш вигляд, що змін не відбулося, але внутрішні сумніви мучать. Для цього і існує пам'ять. ------------------------------------------ ---------------- Ми дуже сильно сумуємо сьогодні, думаючи, як нам вчора було весело.



Про спогади

Ну навіщо тобі спогади, які тягнуть тебе назад, коли зі мною ти будеш йти вперед? ! ..



Про спогади

Кожен наживає спогади, від яких біль страчує серце.



Про спогади

Навіщо мені її згадувати, вона живе в моєму серці.



Про спогади

І саме тому перед тим, як заснути, ти довго згадуєш те, що так хочеш забути .



Про спогади

Не псуй собі гарні спогади - До біса спогади! Мені потрібне майбутнє!



Про спогади

Марно згадувати минуле, якщо ці спогади не можуть допомогти в сьогоденні.



Про спогади

Я лежу без сну до п'яти або шести ранку. Іноді, як зараз, я змушую себе згадувати.



Про спогади

Спогад про перше кохання, яке мені заважає закохуватися раз на тиждень)))



Про спогади

Жінка постійна в любові, як ніхто. Перша любов живе в ній до кінця і спогад про першу людину, що полюбила її, тривожить її навіть в обіймах іншого...



Про спогади

Людина не може рухатися вперед, якщо душу її роз'їдає біль спогадів.



Про спогади

Хвиля пристрасті схлине, принісши їм глибокий спокій, вони знову стануть 2ма окремими особистостями, сяйво любові буде жити в їхніх очах, як спогад про щось. Я вирізав цей спогад, акуратно склав його і прибрав у крихкий медальйон свого серця



Про спогади

Ні вона ні я, не подозрюємо про взаємну любов .. Спогад з майбутнього.



Про спогади

У світі є кінець всьому, але немає кінця спогадам.



Про спогади

Нехай все вирішить... одна мить... спогад про любов...... нехай все вирішить...



Про спогади

Пам'ять, пам'ять - склад непотребу, сторожем на звалищі почуваюся.



Про спогади

Все життя ділиться на три періоди: передчуття любові, дію любові і спогад про кохання.



Про спогади

Голова крутиться від любові... Тільки від думки про те, що ти її цілуєш стає погано. Тільки при фразі «я люблю тебе» забуваю як дихати... Тільки при спогаді про тебе хочеться парити і плакати.



Про спогади

Багато чого в житті може поранити... але якщо жити минулими спогадами... то де ж узяти нові... ?



Про спогади

«Пам'ять зігріває людину зсередини, а спогади дають привід обернутися».



Про спогади

Легше любити спогади, ніж живу людини.



Про спогади

Спогади тиснуть. Думки душать. Почуття вбивають...



Про спогади

Спогади .. деколи вони вбивають.



Про спогади

Я вирізав цей спогад, акуратно склав його і прибрав у крихкий медальйон свого серця.



Про спогади

Спогад про перше кохання, який заважає мені закохуватися раз на тиждень)))



Про спогади

Не можна пам'ятати, неможливо забути - це мій хрест. (С. Мейер. "Молодик")



Про спогади

Легше любити спогади, ніж живу людину.



Про спогади

Голова крутиться від любові... Тільки від думки про те, що ти її цілуєш стає погано. Тільки при фразі «я люблю тебе» забуваю як дихати... Тільки при спогаді про тебе хочеться парити і плакати



Про спогади

Не можна пам'ятати, неможливо забути - це мій хрест.



Про спогади

Всі твої спогади, веселі і сумні, і роблять тебе таким, який ти є.



Про спогади

Спогади - це єдиний рай, з якого нас не можуть вигнати.



Про спогади

Забути людину заважають саме хороші спогади. Вони рвуть тебе зсередини, змушують повернутися назад. Але зворотного шляху немає.



Про спогади

Часом навіть музику боляче слухати.Вона зберігає спогади...



Про спогади

І ось пройшов черговий день... і знову без тебе; самотньо і біль у грудях намагається забрати останні сили і тільки спогади хоч якось намагаються залишити посмішку на обличчі, стримуючи сльози.



Про спогади

Через довгий час .. ти подзвониш мені, я зніму трубку, впізнаю твій голос, ти запитаєш мене .. я скажу що вона тут більше не живе.потом сяду на підлогу і закурю спогадами ..



Про спогади

Ти не можеш не згадувати... Спогади твоя повільна отрута...



Про спогади

Моя постіль пропахла чужими чоловіками. в моїх вазах стоять квіти від інших, але от тільки в моєму серці спогади тільки про тебе... (c)



Про спогади

Любов звичайно ж не померла, вона пішла, закинувши голову, дивлячись в фіолетове нічне небо, посміхаючись спогадам , залишивши після себе тільки ніжність



Про спогади

-Мені здається, що якщо я сяду в його машину, то я помру...-від чого?-від спогадів...



Про спогади

Тепер ти всього лише мої спогади і нічого більше...



Про спогади

Коли-небудь і цей ранок стане для мене всього лише спогадом...



Про спогади

Я буду снитися тобі мовчки, а ти терпи, поки кусають зуби спогадів...



Про спогади

Вмикаєш "Колискову" з Сутінків і в голові виникають спогади .. різні. Але головні думки про ТОБЕ... і сама не помічаю, як по щоках потекли сльози...



Про спогади

Місто перетворюється у безлюдне поле битви, заповнене мінами спогадів. Треба уважно дивитися, куди наступаєш, інакше тебе розірве на шматки... (с)



Про спогади

Все що залишилося - це тільки спогади, від яких з'являється посмішка на обличчі!



Про спогади

А попереду нічого. Лише сірий дим спогадів ..



Про спогади

Часом лише один день буде в спогадах все життя... а іноді і цілий рік піде даремно



Про спогади

Намагатися забути когось - значить весь час про нього пам'ятати. Роздуми і спогади лише зміцнюють любов.



Про спогади

Стань невидимим... Забери мрії і спогади! Вони без твоєї любові всю душу лише мені зранили. ..



Про спогади

Часто ми зізнаємося в коханні не людям, а спогадам, пов'язаним з ними, і страждаємо, сумуючи НЕ по живій істоті, а всього лише по відрізку часу, коли були з ними.



Про спогади

[... вдень-фальшива посмішка і блиск в очах, вночі-сльози і спогади про тебе...]



Про спогади

Порожнеча. Не залишилося нічого. Просто друзі - лише тільки спогади.



Про спогади

Я залишу йому спогади, як залишають офіціантам на чай-рівно стільки щоб не образити, рівно стільки щоб не запам'ятатися...



Про спогади

Спогади-це моя чашка теплого чаю, в дощову погоду...



Про спогади

- Музика теж пахне... - Чим? - Спогадами ..



Про спогади

Сльози печуть не від того, що вони солоні, а від того, що наповнені спогадами.



Про спогади

І от коли ми з колишнім хлопцем дійшли до спогадів про наш поцілунок, він відразу вийшов з АЙСЕК : як реклама, на найцікавішому місці!



Про спогади

Багатьом пісні подобаються не через слова або музику, а через спогади, які пов'язані з піснею...



Про спогади

Хотіла, щоб у нього залишилися гарні спогади. Може, через них він знову коли-небудь повернеться. Або хоча б засумує.



Про спогади

Любовні страждання не будуть тривати все життя, рано чи пізно вони перейдуть у прекрасні спогади...



Про спогади

Кіндер Сюрприз - це маленький світ неповторних СПОГАДІВ нашого дитинства



Про спогади

Ми залишилися друзями і все, здавалося б, здорово.Только ось від спогадів нікуди дітися.Той жовтень досі в моєму серці...



Про спогади

Охренєнна пісня, з Хреновими спогадами...



Про спогади

І білою хмарою я полечу весною, І крапелькою дощу стечу я по щоці, Нехай тепер мою любов ніщо не приховає, І спогади нехай в чистих калюжах будуть про тебе. (Я)



Про спогади

Іграшка Teddy Bear... для дітей це звичайна іграшка... а для молоді-це спогад про колишнього або колишню.



Про спогади

* Я заварила собі міцний чай без цукру, щоб забути наші з тобою солодкі спогади...



20 коментарів:

  1. Це моє свідоцтво про хорошу роботу людину, яка допомогла мені .... Мене звуть
    Аніта Вільям ... Моє життя вернулась !!! Після 8 років шлюбу, мій
    чоловік залишив мене і залишив мене з нашими трьома дітьми. Я відчував, що моє життя було
    до кінця, і розвалюється. Завдяки заклинателя званого тато
    osazuwa які я зустрів в Інтернеті. З одного вірною день, як я переглядав
    Інтернет, я шукав хорошого заклинателя, який може вирішити мою
    проблеми. Я натрапив на серію свідоцтв про даний заклинання
    ливарник. Деякі люди свідчили, що він приніс їх назад Ex коханець, деякі
    показав, що він відновлює матку, деякі показав, що він може кинути заклинання, щоб
    зупинити розлучення і так далі. Був одним свідченням зокрема я побачив, це було
    про жінку називається благодаттю, вона свідчила про те, як тато приніс osazuwa
    назад її коханця Ex менш ніж за 72 годин, а в кінці її свідчень вона
    падіння тато osazuwa адресу електронної пошти. Після прочитання всього цього, я вирішив дати
    тато спробувати. Я зв'язався з ним по електронній пошті і пояснив свою проблему з ним. У
    всього за 3 дні, мій чоловік повернувся до мене. Ми вирішили наші проблеми, і ми
    навіть щасливішими, ніж раніше. тато osazuwa дійсно талановитий і обдарована людина
    і я не припинити публікацію його, тому що він чудова людина ... Якщо
    у вас є проблеми, і ви шукаєте для реального і справжнього заклинателя
    щоб вирішити цю проблему для вас. Спробуйте великий тато osazuwa сьогодні, він може
    бути відповідь на ваше запитання. Ось його контакти: Drosazuwa5050@gmail.com
    (посилання відправляє електронною поштою) Спасибі величезне Osazuwa. Зв'язатися з ним на наступне:

    (1) Якщо ви хочете ваші колишні тому.
    (2), якщо у вас завжди є погані сни.
    (3) Ви хочете бути підвищений у вашому офісі.
    (4) Ви хочете жінки / чоловіки, щоб бігати за вами.
    (5) Якщо ви хочете дитини.
    (6) [Ви хочете, щоб бути багатим.
    (7) Ви хочете, щоб зв'язати ваш чоловік / дружина, щоб бути вашим назавжди.
    (8) Якщо вам потрібна фінансова допомога.
    (9) Трав'яний догляд
    10) Допомога об'єднання людей з в'язниці
    Контакти йому сьогодні на:
    Drosazuwa5050@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  2. Я настільки вдячна Elegantloanfirm за те, що допомогла мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз є власною справою, яку я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я настільки вдячний вам, містер Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.

    ВідповістиВидалити
  3. Це моє свідчення про добру роботу начальника Елі Марка, які мені допомагають .... Я Енн Ерніс із Північної Кароліни, США. за допомогою цього заклинання заклинання повернувся мій чоловік, який залишив мене поза межами останніх 3 років, і я врешті-решт познайомився з цим чоловіком на сайті блогу, який один із клієнтів розмістив на допомозі, і я пояснив йому все, і він розповів мені про заклинання заклинань, про які він знав, і він дав мені свій WhatsApp, щоб написати до заклинання, щоб розповісти йому про мої проблеми. Всього за 2 тижні до мене повернувся мій чоловік. Я просто хочу сказати вам спасибі за цю правдиву та щиру заклинання, сер, все, що ви мені сказали, здійснилося, і дякую вам, пане. Будь ласка, я хочу сказати всім, хто шукає будь-якого рішення своєї проблеми, люб’язно проконсультуватися з цим заклинанням заклинань, він справжній, він потужний і що б не сказати заклинателя заклинань - це що буде, тому що все, що сказав мені заклинатель заклинань. пройти. Ви можете зв'язатися з ним за адресою: whatsapp + 2349015088017, електронною поштою: markmonroy869@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  4. ПРОФЕСІЙНИЙ ЛИКОВИЙ КАСТЕР, ЯКИЙ МОЖЕ ДОПОМОГТИ ВАМ З ЛЮБОВЮ, щоб терміново повернути свого колишнього коханого після розриву / розводу, навіть якщо ваша ситуація здається безнадійною! КОНТАКТ: WHATSAPP / VIBER +2347054019402 ЦЕ ДЕЯВНО КРАЩИЙ МАСТЕР ЗАКЛИНАННЯ ОНЛАЙН І ЙОГО РЕЗУЛЬТАТ 100% ГАРАНТІЯ ..

    Після чотирьох років стосунків з моїм хлопцем мій хлопець почав виходити з іншими дівчатами і виявляти мені холодну любов, кілька разів він погрожував розлучитися зі мною, якщо я наважусь допитати його про його роман з іншими дівчатами, я був повністю спустошений і розгублений, поки мій давній друг не розповів мені про заклинателя заклинань в Інтернеті DR WALE, який силами любовних заклинань допомагає людям у їхніх стосунках та шлюбі, спочатку я сумнівався, чи існує така річ, але вирішив це дати спробувати, коли я зв’язався з ним, він сказав мені все, що мені потрібно було зробити, і я зробив це, і він допоміг мені скласти Заклинання любові, і протягом 48 годин мій хлопець повернувся до мене і почав вибачатися, тепер він перестав виходити з дівчатами, і він є зі мною назавжди і по-справжньому. Зверніться до цього Великого заклинателя заклинань для ваших стосунків чи проблеми шлюбу.

    Ось його контакт ..
    Viber / WhatsApp: +2347054019402
    Електронна адреса: drwalespellhome@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  5. Я була одружена протягом п’яти років, не маючи жодної дитини, через це мій чоловік починає поводитися вдома дуже дивно, приїжджає додому пізно і більше не проводить часу зі мною. Тому мені стало дуже сумно і загублено в житті, тому що мій лікар сказав мені, що я не можу завагітніти, це справді ускладнює життя мені і моїй родині. моя невістка розповіла мені про DR WALE з Інтернету, як він допомагав людям із подібною проблемою (Завагітніти), яку я переживаю, тому я зв’язався з ним і пояснив йому. він заклинав, і це було диво, через три дні мій чоловік повернувся, щоб вибачитися за все, що зробив, і сказав мені, що готовий підтримати мене в будь-якій справі, що я хочу, через кілька місяців я завагітніла і народила двійнят (хлопці) ми задоволені собою. Дякуємо DR WALE за те, що я врятував мої стосунки і допоміг мені зачати, а також врятував інших. продовжуйте свою добру справу, якщо вам цікаво, зв’яжіться з ним і засвідчіть це благословення, як я. DR WALE WhatsApp / Viber: +2347054019402 АБО Електронна пошта: drwalespellhome@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  6. Привіт усім, я хочу повідомити всьому світу, як DR WALE відновив мої розірвані стосунки з EX. Ми разом уже 4 роки, і він сказав мені, що не любить мене, як колись. Все було не так близько 4 місяців, і він закінчив це близько місяця тому. Я був нещасний і просто не хочу більше йти далі. Я писав йому повідомлення відразу після цього, але він навіть не відповів мені. Одного разу я шукав спосіб повернути його в Інтернет, коли побачив пост леді, яка свідчила про те, як заклинатель кохання під назвою DR WALE допоміг їй повернути колишнього, я так відчайдушно намагався повернути свого Я надіслав йому повідомлення і пояснив йому свою ситуацію, і він наказав мені зробити щось, що я і зробив, і через 48 годин мій хлопець повернувся на колінах і благав про моє прощення, і я прощаю його, і наші стосунки знову повернуться до звичного, якщо твій колишній обірвався з вами або у вас є якісь проблеми, тоді ваша проблема закінчилася, тому що DR WALE може вирішити всі проблеми шлюбу та стосунків. Якщо вам потрібно його терміново, ви можете додати його на WhatsApp / Viber: +2347054019402 АБО Електронна пошта: drwalespellhome@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  7. Це дійсно спрацювало, і я з гордістю свідчу про це. Я побачив пост про те, як дама повернула свого чоловіка через Д -Р УОЛА, який допоміг їй повернути колишнього чоловіка. Мої стосунки зірвалися на два хороші роки і кілька місяців. Хоча з дитинства я вірив у духовну молитву, я неохоче випробовував його, тому що був у відчаї, але, на моє найбільше здивування, Д -р ВАЙЛ допоміг мені повернути мою людину, і тепер мої стосунки тепер ідеальні, як він і обіцяв. Повернення вашого колишнього чару назавжди не тільки поверне того, кого ви любите, але і знову запалить почуття ваших коханих, щоб ви були якомога щасливіші з цією людиною. Тепер мій чоловік поводиться зі мною як з королевою і завжди каже, що любить мене весь час. Якщо у вас виникають труднощі у відносинах і вам потрібна термінова допомога. WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 АБО Електронна пошта: drwalespellhome@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  8. Я дуже вдячна DR WALE за те, що він привів мого чоловіка, який пішов від мене, до іншої жінки, і в той момент, коли мій чоловік пішов від мене, я думав, що все втратив, поки мій друг не дав мені DR WALE, контакт WhatsApp, я написав йому повідомлення і сказав йому біль, який я переживав, тому він сказав мені, що все буде добре, що якщо я матиму віру і вірю в нього, що заклинання обов'язково спрацює для мене, і мій чоловік обов'язково повернеться додому, і він сказав мені, що мені робити так, ці речі були зроблені протягом кількох днів, пізніше мій чоловік повернувся додому з проханням пробачення, я така щаслива і вдячна д -ра ВАЙЛУ, якщо вам потрібна допомога д -ра Вейла, ви можете постійно його залишати на: WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 АБО Електронна пошта: drwalespellhome@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  9. Я тут, щоб поділитися свідченням про те, як DR WALE мені допоміг. Після дворічних стосунків з моїм хлопцем він раптом змінився і перестав регулярно зв’язуватися зі мною, він придумав виправдання не бачити мене постійно. Він перестав відповідати на мої дзвінки та мої смс і перестав регулярно бачитись зі мною. Потім я кілька разів почав ловити його з різними дівчатами, але щоразу він говорив, що любить мене і що йому потрібен деякий час, щоб подумати про наші стосунки. Але я не можу перестати думати про нього, тому я вирішив піти в Інтернет і побачив так багато хороших розмов про цього заклинателя під назвою DR WALE, і я зв’язався з ним і пояснив йому свої проблеми. Він наклав на мене приворот, яким я користуюся, і через кілька днів мій хлопець повернувся до мене і почав регулярно звертатися до мене, і ми переїхали разом через кілька місяців, і він був відкритіший для мене, ніж раніше, і він почав проводити більше часу з мені, ніж його друзям. Врешті -решт ми одружилися, і тепер ми щасливі у шлюбі 3 роки з сином. З тих пір, як DR WALE мені допоміг, мій партнер дуже стабільний, вірний і ближчий до мене, ніж раніше. Ви також можете зв’язатися з цим заклинателем і виправити свої стосунки. Контактна особа: WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 АБО Електронна пошта: drwalespellhome@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  10. Привіт усім, я хочу свідчити широкій громадськості про те, як великі сили Д -ра Вейла відновили мої стосунки. Після шести місяців самотності я та колишній вирішуємо проблеми, які виникають між нами, після мого контакту з д -ром Вейлом, що він хочемо, щоб ми повернулися і знову розпочали гарний дім, тепер ми щасливі у шлюбі з дітьми. Все завдяки Д -РУ ВАЙЛУ за його духовну допомогу. Ви також можете зв'язатися з ним, якщо у вас є подібна проблема, повірте, DR WALE - це рішення і ваших проблем. завжди доступний і здатний вам допомогти. Зв’яжіться з ним через WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 АБО електронною поштою: drwalespellhome@gmail.com
    ДОВІРЕНИЙ І НАДІЙНИЙ
    1) Привороти
    2) Втрачені привороти
    3) Заклинання розлучення
    4) Шлюбні чари
    5) Зв'язуюче заклинання.
    6) Чари розриву
    7) Заклинання лотереї
    8) фінансові чари
    9) заклинання змусити вашу дружину завагітніти E.T.C

    ВідповістиВидалити
  11. У вас виникло непорозуміння з коханим, що призвело до розлучення, і ви намагалися з ним примиритися, але він не дає вам позитивної відповіді, і ви відчуваєте, що у ваших стосунках щось не так, і вам потрібно швидко вирішити проблему , зверніться сьогодні до DR WALE і подивіться, щоб ваше кохання повернулося на краще з вашим колишнім, DR WALE допомогла мені відновити спокій у моєму домі, тому що мій чоловік залишив мене на десять місяців і жив з іншою жінкою і ніколи не хотів повернутися додому, але за допомогою заклинателя заклинань Д -ра Вейла він повернувся додому через кілька днів після того, як Д -р ВАЙЛ зробив потужне заклинання відновлення. Тож якщо вам потрібно швидке вирішення ваших стосунків чи шлюбу за допомогою заклинателя, зверніться до DR WALE зараз за адресою: WhatsApp/ Viber/: +2347054019402 АБО Електронна пошта: drwalespellhome@gmail.com Він також може виконати наступне заклинання нижче 1 . Заклинання лотереї 2 Заклинання удачі 3. Заклинання, щоб виграти справу в суді 4. Заклинання про вагітність тощо.

    ВідповістиВидалити
  12. Я ділюся цим свідченням з партнерами, які страждають у своїх стосунках, тому що існує нескінченне рішення. Мій чоловік залишив мене та наших чотирьох дітей заради іншої жінки на п’ять років. Я намагався бути сильним лише для своїх дітей, але не міг стримати болю, які мучать моє серце. Мені було боляче і розгублено. Мені потрібна була допомога, тому я дослідив в Інтернеті і натрапив на сайт, де побачив, як DR WALE допоміг багатьом людям повернути колишніх коханців. Я зв’язався з ним, і він зробив для мене спеціальну ритуальну молитву та заклинання. На жаль, через кілька днів мій чоловік повернувся додому. Так ми знову возз’єдналися, і в сім’ї було багато любові, радості та миру. Ви також можете зв’язатися з DR WALE, потужним заклинателем заклинань, щоб отримати рішення у WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 АБО Електронна пошта: drwalespellhome@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  13. ЯК ДР ВАЙЛ ДОПОМОГУ МЕНІ ВОСТАНОВИТИ МОЙ ШЛЯК І ДОПОМОГИ МОЖУ БІЗНЕСУ ЗАБАВНЕ ЗБОРОТИТИСЯ.
    Привіт, прекрасні люди, які читають це свідчення, я знав, що деякі з вас стикаються з таким важким часом, який я пережив кілька років тому. дозвольте мені почати з того, що я вдячний і вдячний, що зустрів д -ра УОЛА, який перетворив наші скорботи на щастя. мій чоловік - ділова людина, тому що його бізнес не йде добре, він запланував для нього початок впливу на наш шлюб, мій чоловік не був ним самим, тому що він вклав свої гроші в BITCOIN/BINARY, тому торгівля не йшла добре, він втратити все, що він вклав у BITCOIN/BINARY, через це він планує припинити наш шлюб, але я не хочу втрачати чоловіка, тому я теж поділився своїм важким часом з подругою, яка розповіла мені про DR WALE, яка, за її словами, була DR WALE той, хто допомагає їй разом укласти шлюб, коли справи з нею та її чоловіком йдуть не найкращим чином. звідти я взяв з нею контакт DR WALE і зв’язався з DR WALE, я розповів DR WALE все, що відбувається в моєму домі, розповів йому про мій шлюб і бізнес мого чоловіка. Д -р ВАЙЛ сказав мені, що мені потрібно зробити, і я їх зробив, він мені також наказав. я плачу за все, що мене попросили заплатити. з того часу я почав бачити хороші результати у нашому шлюбі. DR WALE також під’єднав мого чоловіка до хорошого біткойна/бінарного трейдера. Я пишу, ми зараз щасливі разом, і бізнес мого чоловіка процвітає. все завдяки DR WALE. Ви можете зв'язатися з DR WALE за адресою: WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 АБО Електронна пошта: drwalespellhome@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  14. Я ніколи раніше не давав таких свідчень, але для тих, хто сумнівається, дозвольте мені сказати вам, що Д -р ВАЙЛ - ДЕЙСТВІСТЬ! Його праця, час та поради неоціненні. Я б тільки хотів, щоб я знайшов його раніше у своєму житті !! Я звернувся до DR WALE щодо втраченого кохання. Я був майже в халепі і готовий спробувати все, щоб повернути цю людину. Після моєї першої консультації з д -ром Вейлом я перейшов до роботи, яку він рекомендував. Навіть незважаючи на те, що він був дуже відвертим, кажучи, що шанси на наше примирення дуже малі, я відчував, що мушу принаймні спробувати, і це коштує його послуг. Він залишався зі мною на кожному кроці, щоразу, коли у мене виникало запитання чи занепокоєння, він відповідав мені на WhatsApp. Робота, яку ми виконували, полягала в тому, щоб вилікувати себе, а не в тому, щоб зосередитись на ньому, що зараз, ретроспективно, саме те, що мені було потрібно. DR WALE WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 АБО електронна адреса: drwalespellhome@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  15. Це свідчення, яке я скажу кожному, хто почує. я був одружений чотири чотири роки, і на п'ятому році мого шлюбу інша жінка мала заклинання забрати мого коханого від мене, і мій чоловік залишив мене та дітей, і ми страждали протягом двох років, поки я не мав на увазі пост, де це чоловік DR WALE комусь допоміг, і я теж вирішив звернутися до нього за допомогою, щоб він міг допомогти мені повернути чоловіка додому і повірте, я просто надішлю свою фотографію йому та фотографії мого чоловіка і через кілька тижнів, як він мені сказав, Я побачив, як до будинку заїхала машина, і ось це був мій чоловік, він приїхав до мене і дітей, і тому я радий змусити кожного з вас у подібній ситуації зустрітися з цим чоловіком і повернути вашого коханого Ви його WhatsApp/Viber: +2347054019402 АБО електронна адреса: drwalespellhome@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  16. П'ять тижнів тому мій хлопець розлучився зі мною. Все почалося, коли я поїхав у літній табір, я намагався з ним зв'язатися, але це не відбувалося. Тож коли я повернувся з табору, я побачив його з панночкою, яка цілувалася у його кімнаті, я був розчарований, і це дало мені безсонну ніч. Я думав, що він знову повернеться до вибачень, але він не приходив майже три тижні, мені було дуже боляче, але все завдяки ДР ВАЛЕ за все, що він зробив, я зустрів ДР ВАЙЛЯ під час пошуку в Інтернеті, я вирішив з ним зв'язатися його WhatsApp +2347054019402 він повернув мені мого хлопця всього за кілька тижнів, як він обіцяв. він сказав мені також оплатити всі необхідні речі, які я заплатив за них усіх, а також виконав його вказівки. сьогодні я справді щасливий, тому що я і мій хлопець зараз у хороших стосунках. ще раз ви можете зв'язатися з DR WALE на WhatsApp/Viber: +2347054019402 або електронною поштою: drwalespellhome@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  17. РЕАЛЬНИЙ І ГІНАЛЬНИЙ КОНСТРУКЦІЙНИЙ ЗАКЛАД ЛЮБОВИ ДЛЯ ЕКСКОРИСТА ТЕРМІНОВО ДВИГНІТЬ АБО WHATSAPP +2347054019402.
    Я хочу скористатися цією можливістю, я маю висловити велику подяку Д -РУ ВАЙЛУ за те, що він повернув свого колишнього чоловіка. після семи років шлюбу мій чоловік пішов від мене до іншої жінки, я зробила все можливе, щоб повернути його, але все, що я зробила, було марно, мені було сумно, але я не втрачала надії повернути його назад, бо мала віру в Бога. Тож я шукаю в Інтернеті, як повернути чоловіка, і я натрапив на повідомлення Д -ра Вейла про те, як він допоміг жінці повернути свого колишнього, я зв’язався з ним і розповів йому про біль, який я переживав, він розповів мені, що щоб зробити, і я це зробив, а потім через кілька тижнів він наклав на мене приворот, мій чоловік подзвонив мені і сказав, що шкодує за те, що він зробив, і що він дуже за ним сумує, пізніше того ж дня він повернувся додому і попросив пробачте, з тих пір наша любов стала міцнішою. Для дивовижних речей, які зробив для мене Д -р ВАЙЛ, було б несправедливо не давати всьому світу знати, що такий потужний заклинатель дійсно живе. Якщо ви хочете повернути свою колишню швидку електронну пошту DR WALE на WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 або на електронну адресу: drwalespellhomel@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  18. Я просто хочу поділитися своїм досвідом з усім світом про те, як я повернула чоловіка і врятувала шлюб. Я був одружений сім років і мав чотирьох дітей, і я жив щасливо зі своєю сім'єю, поки зі мною та чоловіком не почало ставати потворного, що майже щоразу приводило нас до сварок і сварок. Стало ще гірше, коли мій чоловік подав на розлучення. Я з усіх сил намагався змусити його змінити думку і залишитися зі мною, тому що я любила його всім серцем і не хотіла втрачати чоловіка, але все просто не вийшло. Він виїхав з дому і все одно подав на розлучення. Я благав і пробував усе, але все одно нічого не вийшло. Прорив стався, коли хтось познайомив мене з цим чудовим, чудовим заклинателем під назвою DR WALE, який врешті -решт допоміг мені… через хороші історії, які я мав про DR WALE, і багато солодких коментарів про нього в Інтернеті, я зв’язався з ним, і все вийшло добре. Він зробив для мене приворот, і все справді вийшло так, як він обіцяв, і мій чоловік змінив думку і повернувся додому, щоб залишитися зі мною та дітьми. І пообіцяй мені більше ніколи не завдати мені болю. ми живемо щасливо, як це було за допомогою доктора Вейла. Якщо вам потрібна допомога, ви можете зв'язатися з DR WALE WhatsApp/Viber: +2347054019402 або електронною поштою: drwalespellhome@gmail.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мой муж бросил меня, чтобы быть с другой женщиной после 9 лет брака, он уехал в командировку и не хотел снова возвращаться домой, чтобы быть со своей семьей, я обратилась за помощью, когда наткнулась на БАБА ЭРОМОСЕЛЕ, сильное заклинание заклинатель. Я объяснила ему свою ситуацию и выяснилось, что мой муж был околдован другой женщиной, поэтому он забыл о доме, БАБА ЕРОМОСЕЛЕ, сделал заклинание и мой муж был освобожден от неволи, и я счастлива, что он домой после 3 лет разлуки. Babaeromosele12345@gmail.com, и вы также можете написать ему через WhatsApp на +2348140876149

      Видалити
  19. Перш за все дякую доктору Айо за те, що він повернув мені коханого протягом 48 годин. Мені нема чого сказати, окрім як подякувати тобі та повідомити тобі, що я щаслива.. Мій коханий ставиться до мене краще, і тепер він проводить зі мною більшу частину свого часу, розповідаючи мені, як сильно він любить мене, ніж будь-коли раніше.. Якщо ти маєш будь-які проблеми з вашим коханцем зв’яжіться з Dr.Ayo електронною поштою: ( drayospell@gmail.com ) або WhatsApp +2347055691377 або viber, тому що він є рішенням будь-яких проблем у стосунках

    ВідповістиВидалити