понеділок, 2 березня 2015 р.

Найвеселіші

В яку далечінь б я не їхала, в які невідомі країни і міста, я завжди візьму з собою тебе.



Найвеселіші

Магарич і повагу того Модер, який забанив мого чоловіка в Одокласниках.



Найвеселіші

-Що сьогодні робили? Нічого серйозного, грюкнули Чайковського - КОГО??? - Не кого, а що! Пили чай, я говорю)



Найвеселіші

Ніщо не може поліпшити ваш настрій більше, ніж 5 хвилин до кінця роботи. Ваша концентрація і працездатність тоді досягають фантастичного рівня, та й робота прискорюється :)



Найвеселіші

Коли мені погано, я п'ю каву з шоколадом. Тоді мої сльози зовсім не солоні.



Найвеселіші

Топ статус: Дорогі друзі! Мені не потрібно від вас листів щастя, богинь багатства. Шліть мені гроші - тоді буду і веселою і щасливою, і багатою.



Найвеселіші

Важко все усвідомити в момент, коли ти настільки самотній...



Найвеселіші

Іноді мені здається, що курс лицемірства в інститутах обов'язковий для всіх студентів. Всі колись потрапляли в подібну ситуацію: потрібно залізти в автобус, а там біля виходу ціла юрба народу... адже через 20 зупинок їх станція, готуватися треба!



Найвеселіші

Для тих, хто часто заходить на мою сторінку - хлопці, у вас дійсно дуже гарний смак!



Найвеселіші

Горда і Недоступна... вільна як птах... Зухвала, груба.... не подобаюся? Шкода, але я вже не виправлюся! Боже, навіщо мені потрібні ці випробування на волю й характер?



Немає коментарів:

Дописати коментар