вівторок, 24 лютого 2015 р.

Посміхнися

Золоте правило блондинок: коли не знаєш, що сказати, просто поправ ліфчик, посміхаючись: D



Посміхнися

Плакати через те, що це закінчилося не варто. Краще тихенько посмійся, згадавши, що це було!



Посміхнися

Загалом, весь такий неголений півмісяця і суворий сів у електричку. Прямо навпроти нього сидів хлопчина такий милий. На майці у нього напис: "Посміхнися, якщо хочеш мене". Я нудьгував і посміхався, а він, глянувши на мене спітнів.



Посміхнися

Коли тебе образив чоловік, засмучуватися не варто, краще відповідайте йому: "Мабуть, у тебе дуже короткий член, якщо такий довгий язик!".



Посміхнися

Якщо ти засмієшся, то всі виродки, що засмутили тебе, тут же виявляться в світі без інтернету, сексу і солодкого.



Посміхнися

Коли над тобою хмари, коли в душі негода - потрібно посміхатися. Від цього відразу полегшає...



Посміхнися

Топ статус: Незнайомцю, що проходить повз, варто посміхнутися - нехай мріє ;)



Посміхнися

Сумувати не варто, коли думаєш, що ти йому не потрібна. Краще посміхнися при зустрічі, а отримавши у відповідь взаємність - роби висновки.



Посміхнися

Мила посмішка - це те за, що я так сильно люблю твої губи!



Посміхнися

Коли мимо йде людина, обов'язково потрібно їй посміхнутися. Адже, можливо ви більше ніколи не побачитесь.



Посміхнися

Більше всіх в посмішці потребує той, хто може її дати іншим.



Посміхнися

Навіть якщо тобі погано - усміхається і не зривай злість на тих, хто цього не заслуговує...



Посміхнися

Хах .. вчора впавши зі сходів .перше слово було, ой,, сьогодні впавши зі стільця я посміхнулася, це ж набагато краще ніж сходи =)



Посміхнися

Посміхаючись даруєш людям частинку своєї енергії))) так посміхайся частіше і люди будуть енергійними)))



Посміхнися

Да багато людей задають питання, типу як справи, а я на них дивлюся нічого не кажу і просто посміхаюся, це найкрасивіша відповідь)))



Посміхнися

Посмішка-найдешевший спосіб змінити свою зовнішність



Посміхнися

Посмішка нічого не коштує, але дорого цінується... Д.Карнегі



Посміхнися

Я багато сміюся, тому що мені подобається сміятися, але все, що я кажу - абсолютно серйозно...



Посміхнися

Посмішка - це крива, яка випрямляє все. Філліс Диллер



Посміхнися

Красива посмішка інтригує, скромна розчулює, добра радує, щаслива зачаровує, щира надихає. Усмішка не залишає байдужим. Посміхайтеся :)



Посміхнися

Посміхайтеся-і у вас будуть друзі, хмуртеся-і у вас будуть зморшки



Посміхнися

Посміхнися незнайомцю - нехай помріє



Посміхнися

Вона збагачує тих, кого нею обдаровують, не робить біднішим при цьому тих, хто обдаровує)



Посміхнися

Не вір усмішці on-line.



Посміхнися

Посміхайтеся, це змушує людей ламати голову над тим, що ж у вас на душі.



Посміхнися

Це тільки пальці - що доторкнулися до клавіатури, вбівші в намальоване обличчя символ посмішки. Може, воно й на краще. Я можу посміхатися, навіть якщо я плачу.



Посміхнися

Я обожнюю твої губи, тому що вони можуть дві найбільш кльові речі на світі - цілувати і посміхатися.



Посміхнися

Посмішка має ефект дзеркала... Усміхнись і ти побачиш посмішку



Посміхнися

Я не сумую - я задовбалася посміхатися.



Посміхнися

Посміхнись! Усмішка - це друга річ, за яку я люблю твої губи!



Посміхнися

Усмішка - недорогий спосіб виглядати краще. посмішка - всього лише крива лінія, але змінює багато чого Зітхання - це докір справжньому, посмішка минулому Усмішка - це поцілунок душі. Ви не повністю одягнені, якщо на Вас немає посмішки. Усмішка - поняття невизначене Я дарую свою посмішку кожному, але своє серце я дарую тільки одному... - А ти пам'ятаєш в чому він вчора був одягнений? - Ні. - А колір очей знаєш? - Ні. - Ти взагалі впевнена, що любиш його? - Так, я пам'ятаю його посмішку



Посміхнися

Ніхто так не потребує в усмішці, як той, хто не може дати її іншим



Посміхнися

Посмішка-ще одна річ, за яку я люблю твої губи



Посміхнися

Не вірте моїй посмішці. Усмішка - це всього лише рух м'язів обличчя. Я можу встромити вам у серце ніж не припиняючи посміхатися



Посміхнися

Посміхайтеся, панове! Всі дурниці світу робляться із серйозним виразом обличчя



Посміхнися

Якщо побачиш лице без посмішки, посміхнися сам



Посміхнися

Не плач, тому що це закінчилося. Посміхнись, бо це було.



Посміхнися

Посміхайтеся! Люди люблять ідіотів!



Посміхнися

Посміхнися світу і він посміхнеться тобі



Посміхнися

Усмішка - це кращий макіяж.



Немає коментарів:

Дописати коментар