вівторок, 24 лютого 2015 р.

Про свекруха

Кожній невістці треба обов'язково пам'ятати: мати її чоловіка сама-сама чудова і мудра жінка в світі. Тому від неї і її мудрості краще триматися подалі, так взаємна любов буде ще міцніше і світліше.



Про свекруха

Знаєте, хто така свекруха? Це матінка чудесного, ідеального синочка, якому катастрофічно не пощастило з дружиною!



Про свекруха

Чоловікам-то простіше, їх свекрухи завжди люблять...



Про свекруха

Вибираючи чоловіка, треба вибрать такого, який готовий захистити тебе не тільки від усього світу, але й від своєї дорогої матусі!



Про свекруха

Свекруха..., скільки гіркоти в цьому жахливому слові! І все їй не так, як не старайся, і живеш не так, і готуєш не так, і дихаєш не так!



Про свекруха

Мама мого чоловіка у мене золота! Ось я вирішила, щоб добро не пропадало, переплавити її. І тепер у мене є золотий браслетик, золоті каблучки і золоті годиннички.



Про свекруха

Топ статус: Що потрібно для того, щоб борщ вийшов смачним? Та не так багато, голодного чоловіка і добру свекруху!



Про свекруха

І все у нас в сім'ї було так спокійно, так гладко...... поки мама чоловіка не звернула уваги, що в мене-то на швабрі в якості ганчірки для миття підлоги її труси!



Про свекруха

Мудра свекруха - та, яка коли син скаржиться на дружину, відповість: а женивсяя-то ти на хорошій, так хто ж, якщо не сам ти, її тобі зіпсував?



Про свекруха

Мою свекруху всі називають Восей, і тільки двоє в курсі, що це скорочено від Мандаві...



Про свекруха

Дівчина, можна залишити повідомлення для абонента "Свекруха": "Ти стара відьма, довго ти ще будеш мене діставати?! І син твій придурок, от і живіть разом!". Дівчина, можна підписатися Анонім?



Про свекруха

Свекруха купила дитині набір під назвою "рептилії". У набір входять трицератопс, птеродактиль, крокодил, пара кактусів і пальма... пінгвін... лев... і білий кіт... Я щось пропустила на уроках біології.



Про свекруха

Свекруха, скільки гіркоти в цьому слове.Ей все не те, ти погано готуєш, погано переш, і взагалі не пара.Ягодка млинець ((



Про свекруха

Ви в гонитві за відьмами? подивіться на свекруху



Про свекруха

Приходжу додому з роботи повз з криком "хто там?!?" пробігає свекруха топлес 0_о, одягнувши халат, повертається на кухню і продовжує готувати ..



Про свекруха

У мене золотий чоловік, золоті діти, а золоту свекруха я переплавила і тепер у мене золоті годиннички колечко і браслет



Про свекруха

А: "ваша собака покусав 3 рази мою свекруху" Б: "вибачте, не знаю навіть що з нею робити..." А: "продайте її мені!"



Про свекруха

Приїхала в гості свекруха. Залізла під ліжко. А там якийсь предмет з секс-шопу, ну ви розумієте .. Каже - Що це? Я розгубилася і відповідаю - качалка. Так вона зараз на кухні нею пельмені катає. Скоро гості прийдуть... Що робити то?



Про свекруха

А борщ ти вмієш варити, невістка люба? - Вмію: - А що потрібно для того, щоб він був смачним? Ану! - Добру свекруху і голодного чоловіка.



Про свекруха

Бачили на лікарні змія обвиває чашу?! Так от це моя свекруха морозиво хаває!



Про свекруха

У нас в квартирі було все спокійно, поки моя свекруха не побачила, що я мию підлогу шваброю, на яку намотано її труси.



Про свекруха

Свекруха вичитує невістку: - Підлоги не вмієш мести, обіди погано готуєш, сина мого пилиш, ну от що ти за жінка?!? Ось я в твої роки... - Ви в мої роки, мама, - відповідає невістка, - вже третього чоловіка поховали...: D



Про свекруха

Приходжу додому з роботи повз з криком" хто там?!? " пробігає свекруха топлес 0_о, одягнувши халат, повертається на кухню і продовжує готувати ..



Про свекруха

От мужики постійно говорять що їх тещі монстри... у них просто свекрухи не було



Про свекруха

Чоловікам простіше, їх свекрухи люблять...



Про свекруха

У мене золотий чоловік, золоті діти і золотий бульйонний кубик. А свекруху ми переплавили і тепер у мене ще золотий браслетик і каблучку)) Мама: Тільки коли будеш їхати не привозь свекрухі чай, вона мені каже що він їй дуже не подобається!! -Добре, тоді я ще передам)) Мудра свекруха на скарги сина відповіла: «Ти брав у дружини гарну!? Хто ж тобі її зіпсував? » Мудра свекруха на скарги сина відповіла: «Ти брав у дружини гарну!? Хто ж тобі її зіпсував? » Душить факт жахливий, що на початку була дружба, раптово переросла в чарівну любов. Навіщо вона прийшла? Навіщо? Вона ж все зруйнувала! І мама твоя ніколи не буде мені свекрухою. . . Мудра свекруха на скарги сина відповіла: «Ти брав у дружини гарну!? Хто ж тобі її зіпсував? » суботній ранок не може початися добре з раннього дзвінка майбутньої свекрухи.



Про свекруха

Молодший в колясці спить, а старший на велосипеді катається. у мене в руках яблуко, старшого годую (під'їхав, вкусив і поїхав). приїхала свекруха, поруч стоїть, зі мною розмовляє. я не кліпаючи їй в рот яблуко і засунула...



Про свекруха

Свекруха - це мати ідеального сина, якому страшенно не пощастило з дружиною!)



Про свекруха

У мене немає хлопця. У мене є свекруха...



Про свекруха

А: "ваша собака покусав 3 рази мою свекруху" Б "вибачте, не знаю навіть що з нею робити..." А: "продайте її мені!"



Про свекруха

У мене золотий чоловік, золоті діти, а золоту свекруха я переплавила і тепер у мене золоті годиннички каблучка і браслет



Про свекруха

Тесть не любить зятя, свекор любить невістку; теща любить зятя, свекруха не любить невістку; все в світі врівноважується)



Немає коментарів:

Дописати коментар