середа, 4 березня 2015 р.

Про маму сумні

Йде дощ, я слухаю пісні про любов, страждаю, мені сумно, а так хочеться, щоб виглянуло сонце, почути маму і не знати як буває боляче.



Про маму сумні

Хлопці йдуть, закохуються в подруг. І лише одна людина на світі може допомогти, обійняти, дати виплакатися - матуся.



Про маму сумні

Дорогі дівчата, не плачте через хлопців. Адже насправді боляче, це коли сильно хворіють батьки, а ти нічим їм допомогти не можеш. Цінуйте їх, вони найдорожче, що у нас є, вони ніколи не зрадять.



Про маму сумні

Я не стану плакати при мамі, адже їй в кілька разів болючіше бачити мої сльози.



Про маму сумні

Втомилася від цих:" Любиш маму, натисни на сердечко ". Якщо насправді її любиш, вилізь з-за комп'ютера і допоможи їй по будинку!



Про маму сумні

Найважче і складніше всього бачити свою маму плачучою і не мати можливості їй допомогти.



Про маму сумні

Мама, людина, яка пробачить, зрозуміє і підтримає завжди, що б з тобою не трапилося.



Про маму сумні

Топ статус: Цікаво, чому так? Коли спить мама в будинку дотримується цілковита тиша, а коли лягаю спати я, відразу потрібно прибирати, бити посуд і репетувати?



Про маму сумні

Перш ніж вийти заміж гарненько подумайте, а чи треба вам це? Адже ставши сім'єю, батьками ви вже ніколи не повернетесь в себе колишнім.



Про маму сумні

Серце люблячої матері це невичерпне джерело чарівництва і чудес, здатний подарувати нам веселку.



Про маму сумні

Руки матері - це втілення самої ніжності.



Немає коментарів:

Дописати коментар