неділю, 15 лютого 2015 р.

Про відстань між коханими

Я так хочу бути з нею, але все псують кілометри між нами.

====================================

Про відстань між коханими

У любові перший і останній крок - дружба. Між ними ж - непройденний шлях, на подолання якого дається ціле життя...

====================================

Про відстань між коханими

Мені, взагалі, плювати на відстань, якщо хочеться бути поруч...

====================================

Про відстань між коханими

Ти дуже сильна. Ти зможеш витримати. Відстань зближує...

====================================

Про відстань між коханими

Він таки зважився зв'язати зі мною подальше життя... незважаючи ні на що... навіть на те, що нас розділяють тисячі кілометрів...

====================================

Про відстань між коханими

Топ статус: Коли любиш, час летить швидко, відстань не здається такою великою...

====================================

Про відстань між коханими

На відстані любити важко, але можливо... А ось забути про розлуку можливо, хоч і важко!

====================================

Про відстань між коханими

Коли відстань між вами зменшується, тяжіння тут же збільшується.

====================================

Про відстань між коханими

Між вами кілометри - це може заподіяти біль, але не надихнути до зрад...

====================================

Про відстань між коханими

Поцілунок - це просто плювок з максимально близької відстані!

====================================

Про відстань між коханими

Знаєте, що найскладніше? Сваритися, коли між губами всього п'ять сантиметрів...

====================================

Про відстань між коханими

Це все відстань... мене ні що не гріє... допомогти не може навіть коньяк... нехай біль піде і все забудеться... просто треба уявити, що це дрібниця... і далі будемо жити... не думаючи одне про одного... просто так...

====================================

Про відстань між коханими

Сергійку, я люблю тебе, і ніяка відстань цьому не завадить!

====================================

Про відстань між коханими

Ти десь дуже далеко, але з кимось зовсім близько... і все ті ж слова і думки, квіти і сигарети...

====================================

Про відстань між коханими

Я поруч, навіть якщо ми на відстані :) тому що ти в серці моєму :)

====================================

Про відстань між коханими

Не бачилася з ним 3 роки (жахливо скучаю (страшенно люблю ( живемо далеко один від одного (((а мама не дозволяє що б він приїхав ((( я незнаю що мені робити (((((

====================================

Про відстань між коханими

Я як тінь за твоєю спиною. Як повітря, яким ти дихаєш. Крізь відстані... чуєш?

====================================

Про відстань між коханими

Буває сидиш і думаєш про глобальне, далеке, непостижиме... чому на 0 ділити не можна??

====================================

Про відстань між коханими

Тільки правда образлива. (с) образливим може бути не правда, а те, що ми під нею розуміємо, тому що вона у кожного своя і може бути далека від істини... ;)

====================================

Про відстань між коханими

Тільки в коледжі відстань вимірюють годинником...:-Ти далеко живеш? -Да, 4 години на автобусі))) XD

====================================

Про відстань між коханими

Вона так далеко.8 ((який дебіл придумав стосунки на відстані покажіть я його вб'ю нахрен!

====================================

Про відстань між коханими

Їй далеко не 10 років... але вона досі вірить у піддиванного монстра, в новорічне диво і в те, що він повернеться .. (с)

====================================

Про відстань між коханими

Кожна дівчина любить свого улюбленого але не знає що може відбувається на відстані, з коханим

====================================

Про відстань між коханими

Ось так буває... сидиш поруч із коханою людиною, він обіймає тебе... а тобі холодно і самотньо, наче ти одна... як ніби він далеко...

====================================

Про відстань між коханими

Ти хочеш любити, але любов твоя на відстані.

====================================

Про відстань між коханими

Найнебезпечніший дурень - це дурень, глибоко впевнений у тому, що він далеко не дурень.

====================================

Про відстань між коханими

-ти так далеко = (( -подивися уважніше я близько ^ ^ -де?? о_О -у твоєму серці

====================================

Про відстань між коханими

Хочу кохання... хочу знову бути коханою і кохати, але є одне «але», я не можу забути тебе... хочу але не можу... ти був такий рідний... а всі ці нові знайомі такі далекі для мене... боже, що робити?. .

====================================

Про відстань між коханими

Коли тебе немає поруч - я хочу побачити тебе, коли я тебе бачу - я хочу бути поряд з тобою, а коли я поруч - я розчиняюся в тобі, я відлітаю кудись дуже далеко і не знаю.... чи зможу повернутися...

====================================

Про відстань між коханими

-Ань, що мені робити...??? -Гуляй, розважайся, зустрічайся з іншими хлопчиками, уяви, що він виїхав дуже далеко, де немає зв'язку та телефону, але ти знаєш, що у тебе десь є такий прекрасний друг)))

====================================

Про відстань між коханими

Просто людина на відстані може бути ближче, ніж та, яка зараз поруч...

====================================

Про відстань між коханими

Як я цього не боялася, а відстані ти не витримав... Як же це боляче...

====================================

Про відстань між коханими

Закохалася в тебе я з першого погляду, Хоча не живеш ти тут зі мною поруч... Ти далеко, на відстані, Ну, якщо чесно снишся постійно мені.

====================================

Про відстань між коханими

Якщо любиш людину по-справжньому, то вік, відстань, вага, зріст - всього лише цифри ..

====================================

Про відстань між коханими

Не можу без нього жити! Спати не можу! Відстань! А коли разом розмовляти нема про що... це що? Сука любов?

====================================

Про відстань між коханими

Автомат Калашникова - кращий засіб для передачі негативних думок на відстань до кілометра.

====================================

Про відстань між коханими

Між нами відстань... перестали спілкуватися .. а було все так добре .. ((що робити?

====================================

Про відстань між коханими

Все було б просто ідеально... але відстань дає про себе знати*(

====================================

Про відстань між коханими

Я хочу до тебе... моєй любові не завадить більше відстань...

====================================

Про відстань між коханими

Їм добре, коли вони разом... але коли відстань між ними збільшується, вони починають лаятися за кожної дрібниці... (

====================================

Про відстань між коханими

Відстань між мною і моїм улюбленим 3400км, але ми щасливі адже у нас є любов і вона зігріває нас своїм теплом))

====================================

Про відстань між коханими

Один поцілунок порушує відстань між дружбою і коханням...

====================================

Про відстань між коханими

Відстань? ні, це не проблема, це лише наша нерішучість, не більше того.

====================================

Про відстань між коханими

Серце розривається до ран і деколи сильно, Ця відстань стає нестерпною.

====================================

Про відстань між коханими

Відстань - це лише витвір швидкості, на час...

====================================

Про відстань між коханими

Так! ось і День Св. Валентина.І мені не треба від нього ні подарунків, ні сюрпризів, головне що я знаю як сильно він мене любить.і хоч ми один від одного дуже далеко, я люблю його.с Днем Народження тебе = **

====================================

Про відстань між коханими

Мій улюблений абонент далеко і його губи поза зоною доступу для мене... ((

====================================

Про відстань між коханими

У цьому безкрайньому морі наші кораблі, застигли в кроці від ненависті до любові, ніякі маяки не посилають вогні, не можу її дістати на відстані руки... (С)

====================================

Про відстань між коханими

Коли є Інтернет - відстань не має значення. Любов йде по проводах... ©

====================================

Про відстань між коханими

Важко коли близькі люди далеко...

====================================

Про відстань між коханими

Коли любиш по справжньому, навіть велика відстань не перешкода))

====================================

Про відстань між коханими

І ось знову в сотий раз я переконуюся, що корінь слова закохуватися далеко не «люб» , а «бля»

====================================

Про відстань між коханими

Все ще люблячи вона скаже у слід удачі а вночі а вночі переживаючи за нього буде лаяти себе за те що відпустила так далеко без себе.

====================================

Про відстань між коханими

Якщо прожитий досвід-це те, що ми є, то емоції-це те, як далеко ми готові зайти. (с)

====================================

Про відстань між коханими

До ЇДИ ще далеко, а вже че-т стрьомно...

====================================

Про відстань між коханими

Нестерпно боляче усвідомлювати що ти далеко, а я залишилася одна, без твоїх таких рідних очей... читати в контакті твої визнання в любові і розуміти... це лише букви, а звуки я почую ще не скоро...

====================================

Про відстань між коханими

Ненавиджу відстань...

====================================

Про відстань між коханими

Наше життя далеке від мистецтва. Зате воно дуже схожа на телебачення.

====================================

Про відстань між коханими

Я поцілувала монітор, на ньому була відкрита твоя фотографія... мене вдарило струмом... знаєш, навіть на відстані ти робиш мені боляче...

====================================

Про відстань між коханими

Здається, людство занадто далеко зайшло в своїй еволюції, плавлений сирок, яким я харчуюся другий тиждень, відмовляються жерти навіть щури

====================================

Про відстань між коханими

Самотня і вільна... ти не їдеш і не пишеш, вмираю ти не чуєш... вдих і видих, пульс не чути... відстані ненавиджу!

====================================

Про відстань між коханими

Дитинство ти говорив що любиш... але воно тепер далеко а мої почуття ближче

====================================

Про відстань між коханими

Аа... Шкода мені тих хто любить на відстані... дожила... вже саму себе шкода... бее...

====================================

Про відстань між коханими

Я його люблю незважаючи на те що він далеко і можливо навіть якщо він не згадує про мене!

====================================

Про відстань між коханими

Дуже складно утриматися від спокуси... здається, ти так близько, на відстані телефонного дзвінка... а насправді... будь ласка, не зникай на зовсім...

====================================

Про відстань між коханими

П'ю чорну гірку каву і думаю лише про тебе... як же ти тепер далеко... відстань пережити нам не легко (

====================================

Про відстань між коханими

Люби ближнього на будь-якій відстані, і вона почне скорочуватися

====================================

Про відстань між коханими

Ми знайомі тільки в мережі. Він знайшов дівчину в реалі. Ая відпустила, тому що вони щасливі. Хоча люблю його, він мене теж... але я ж далеко.

====================================

Про відстань між коханими

Якщо у людини три цицьки-це значить а наша хороша або чорнобиль не далеко?)

====================================

Про відстань між коханими

Мені все одно яка між нами відстань, головне, що десь в душі ми з тобою поруч

====================================

Про відстань між коханими

Любити треба тверезо, не то можуть сісти Вам на шию і, звісивши ніжки, поїхати в Прекрасне Далеко)))

====================================

Про відстань між коханими

Я його люблю, але ми друзі. Він просто поруч, я щаслива. Тепер дружби немає. Він далеко. = (

====================================

Про відстань між коханими

Йшли б ви на хуй. Далеко, далеко.

====================================

Про відстань між коханими

І здохну від своєї любові, задушите один одного в обіймах. можете далі вірити в казку з назвою «любов». ©

====================================

Про відстань між коханими

У п'яному стані час сповільнюється, відстані і маси збільшуються!

====================================

Про відстань між коханими

А ось так цікаво. У всіх дитячих мультиках, коли персонаж в паніці кудись біжить, у нього завжди відкритий рот і руки виставлені вперед. Ось вчора так само втекти спробувала... одразу скажу, далеко не втекла :)

====================================

Про відстань між коханими

[Скрізь відстані, через два океани... мене залишила ти... назавжди... На память мяте фото...-і це все, що від тебе залишилося...]

====================================

Про відстань між коханими

Відстань значить так мало, коли хтось значить так багато.

====================================

Про відстань між коханими

Завтра, рано вранці, наш літак відірветься від землі, несучи нас далеко за обрій. ми змішаємо час з часовими поясами, бій курантів з шумом прибоя.Всіх вітаю з наступаючим Новим Роком. Побажайте нам удачі...

====================================

Про відстань між коханими

Звичайно може це буде смішно звучати... але здається, я люблю хлопчика, який живе далеко за межами України... і цього літа я поїду до нього... я не знала, що любов настільки сильна...

====================================

Про відстань між коханими

Поцілуй мене на відстані кохання... =*я буду щаслива... так зроби мене щасливою хоч на мить...

====================================

Про відстань між коханими

Говори правду в обличчя, але на відстані.

====================================

Про відстань між коханими

Любов на відстані - Не моє покликання.

====================================

Про відстань між коханими

- Нагадай, чому у нас не склалося ..? - Відстань. - Люди люблять і на відстані...

====================================

Про відстань між коханими

Жити, і любити на відстані боже як же це складно...

====================================

1 коментар:

  1. Як я повернула свого розлученого чоловіка за допомогою привороту доктора АЛАБА... Мене звати Ізабелла Ітан. Коли я читав свідчення в Інтернеті про те, як доктор АЛАБА, найяскравіший і найсильніший заклинатель, допомагає повернути чоловіка, що розлучається, Кохану. Мені було цікаво, як це може бути правдою, адже багато хто підводив мене в минулому без жодного результату. Я просто відпустив пост і перемістився по форуму. Знову звернувшись до мого повідомлення, якась особа опублікувала й сказав, що перевірений кидає заклинання. Після того, як вона прочитала пошту, це був той самий чоловік, доктор. АЛАБА, про яку вона говорила. Тож мені нічого не залишається, як дійсно перевірити, як він працює. Я була повністю спустошена, коли мій коханий чоловік покинув мене. Наче весь мій світ зникав у горі й болі. Я знаю, що це звучить дивно, але з усіх заклинарів, з якими я спілкувався, він єдиний, хто залишив у мене враження, що я такий правдивий і надійний. Більше ніж його слова, він повернув мого чоловіка і здійснив усі мої бажання. Зараз він лояльний, приділяє мені увагу, щонеділі дарує мені квіти, ми часто ходимо в кіно і ресторан. мій чоловік прийшов до мене, вибачився за скоєну несправедливість і пообіцяв, що більше ніколи цього не робитиме. Відтоді все нормалізувалося. Ми з сім’єю знову живемо щасливо разом. Я буду вічно вдячний, що перетворив своє життя з пекла в рай! Я вважаю, що той, хто потребує допомоги, повинен звернутися до нього за допомогою. Нехай Бог і надалі використовує вас, щоб врятувати розрив. У кого є проблеми в шлюбі, проблеми з розлученням, втрачений коханий або якісь проблеми у стосунках, ви можете зв’язатися з ним (dralaba3000@gmail.com). Або WhatsApp/Viber йому за номером +1(425) 477-2744

    ВідповістиВидалити