середа, 30 вересня 2015 р.

Хто там сніг замовляв?! Отримайте, розпишіться, поки не засипало: )



Сніг начебто мокрий, але щось розсипається, люди начебто вірні, але щось зраджують.



Зима... Кращі ліки - чай з малиною і ліжко з чоловіком... ))



Ти моя - такі слова просто гріють...



Настали холоди. Всі гріють руки об кохану людину, а я рукавицями та батареєю!



Гра " Знайди свій автомобіль " скоро на вулицях країни.



А я чекаю зиму... Літаючі сніжинки, запах мандарин, реклама кока коли, Новий рік... Прекрасний час...



Зима - єдина можливість зліпити собі бабу по своєму смаку! Не пропустіть можливість!



Не чекай коли настане зима. Починай клянчити шубу вже зараз! ))



Ну і снігу навалило! Четвертий раз машину відкопують - і все не моя...



Я дуже люблю зиму. Більше неї я люблю тільки весну, літо і осінь.



Зима чи моє тіло у всіх заметах країни.



За ніч дівчина Зима двір припорошені снігом...



І ось знову... Студений взимку... Крадькома тихо, ніжно - ніжно... До нас наближається запій... Суворий, дикий, неминучий... ))))



Настрій - зима.



Це дуже забавно, коли навколо зима, а в тебе в душі весна!



Бажаю всім цієї зими потрапити в цю зимову казку і отримати шматочок щастя!



Ось і зима. Складається таке враження, що скоро відбудеться щось хороше.



Сподіваюся, у кожного цієї зими станеться щось незабутнє.



Радійте снігу. Він дає нам шанс почати життя з чистого аркуша.



Немає коментарів:

Дописати коментар