середа, 30 вересня 2015 р.

Сніжинки за вікном, я про тебе мрію... Мій ангел неземний, я за тобою сумую..!



Взимку сонце крізь сльози сміється



Снігопад... красиво так... ) падають сніжинки, залишаються на віях і тануть в долоні... сподіваюся і ти так розтаєш від моєї любові до тебе...



Перший сніг як кокаїн - змушує серце битися швидше..



Зима. Тепер все статуси в контакті на тему: хочу спати, мені холодно і давай нап'ємося в п'ятницю...



Люди, чгож ви всі сумні такі? Кльово -ж! Грудень! Зима! Весело! Давайте дружно вийдемо всі на вулицю, побудуємо грязьовика, землею, блін, покидаємо.



- Зустрінемося сьогодні? - Я б із задоволенням, але там такий мороз. Давай навесні?мітки: Про холод, про мороз



Чим сильніше мороз - тим швидше покупки.



Чоловіки падають до ніг... Хай живуть зима і ожеледь!



- Як будете відзначати Новий Рік? - Ми зробили костюми Снігуроньки і Діда Морозу, написали програму свята... - Прикольно, а ми горілки купили і будемо імпровізувати.



Зима - сумне пору року. природа вмирає, птахи відлітають, тепло йде... але найсумніше, що всі м***ки залишаються.



В Росії дві біди - морози і відморозки.



Судячи по наших дорогах, закінчилася не зима, а війна...



Пам'ятаєте, як у дитинстві: " Любить, не любить, плюне, поцілує... " Ось так сидиш... думаєш про нього... ворожиш... Ех... Шкода взимку ромашки не ростуть...



Чим ближче зима, тим сильніше хочеться на чарівне, тепле море!



В білому танці обнявшись, кружляють пластівці снігу щоб ніколи не розлучатися...



Дивний час - зима. Морозний, жорстокий, але - чарівний.



Хочу щоб ця зима, стала для нас чарівною.



Хочу щоб ця зима стала кращою в житті!



Яке щастя, що зима вже закінчилася...



Немає коментарів:

Дописати коментар