вівторок, 29 вересня 2015 р.

Трагедія життя полягає не в тому, що вона швидко закінчується, а в тому, що ми довго не починаємо жити.



Все можна змінити, було б бажання!



У житті є кінець всьому. Любові... Друзям... страждання... Але немає кінця лише одному - Спогадам...



Я кожен ДЕНЬ знаходжу тисячу причин, щоб змінити моє життя... Але кожен ВЕЧІР говорить мені, що не все так погано... , А НІЧ шепоче: " всьому свій час"... І тільки РАНОК говорить нам правду...



Іноді вистачає миті, щоб забути життя, а іноді не вистачає життя, щоб забути мить.



Оскільки життя дуже коротке, воно дуже сумне, тому добре, що воно коротке.



Життя - це 100% хвороба з летальним результатом! ))



Іноді бувають такі дні, коли хочеться прокинутися без душі, бо так буде легше жити.



Зарази мене життям



Якщо падаєш зі скелі в прірву, чому б не спробувати полетіти? Що ти втрачаєш?



Дякуємо тим, хто не заздрить, а радіє, спасибі тим, кому не холодно, а добре від мого спілкування, спасибі тим, кого можна любити і поважати.



Від життя треба брати, а не підбирати!



Успіх може бути нескінченним, невдача - ще не кінець.



Ніколи не втрачай терпіння - це останній ключ, що відкриває двері.



Життя занадто коротке, щоб хвилюватися про те, що про тебе подумають чи скажуть люди. Тому живи так, як хочеш - дай їм тему для розмов.



У моєму житті було і буде всяке, але зі мною люди частіше сміялися, ніж плакали.



Як забути - покаже час, як пробачити - покаже життя, як любити - покаже хто то, хто забув. пробачив. і жив



Я не боюся відчувати, я боюсь потонути в почуттях. Я не боюся фізичного болю, я боюсь душевної. Я не боюся любити, я боюся бути не потрібним. Я не боюся вмира, я боюся залишитися без тих, кого так сильно люблю.



Не знаєш як жити - живи щасливо.



Подумай, як важко змінити себе самого, і ти зрозумієш, наскільки мізерні твої можливості змінити інших.



Немає коментарів:

Дописати коментар