вівторок, 29 вересня 2015 р.

Як же іноді хочеться знати, що все не дарма.



Минуле звичайно позаду, але може ебнуть в спину.



Та заспокойтеся ви з своїм здоровим способом життя, я вас кожен день з банкою пива бачу.



Чим довше я живу, тим ясніше розумію, що головне в житті - це твердо знати, чого ти хочеш, і не дозволяти збити себе з пантелику тим, кому здається, ніби вони знають краще.



Мені все одно, що думають інші. Це моє життя, і я буду жити красиво.



Великі справи потрібно здійснювати, а не обдумувати нескінченно.



Ми самі придумуємо собі проблеми, перешкоди, комплекси і рамки.



Є дороги, які потрібно пройти в поодинці.



Страх робить тебе бранцем. Надія дає тобі свободу.



Найскладніша в світі річ - це зрозуміти, за яким мосту потрібно перейти, а який спалити.



Без екстриму в нашому житті не куди.



Якщо б я точно знала, що в 2012 буде кінець світу, я б завтра ж кинула школу, пограбувала банк і махнула на острови.мітки: Статус про кінець світу



Ми згадуємо про минуле, мріємо про майбутнє, але ніколи повністю не можемо навчитися цінувати справжнє.



Чекати - болісно. Забувати - боляче. Але найгірше зі страждань - не знати, яке рішення прийняти.



Кожен раз виходячи з перукарні, мене мучить одне і те ж питання - а навіщо мене питали, як я хочу постригтися?



Життя сумне, зате зарплата смішна.



Страшно не впасти, а не піднятися.



Довіртесь життю. У ньому є все, що нам потрібно.



Ніколи не ображайся на життя, адже ніхто не обіцяв тобі що воно буде іншим.



Краще жити один день соколом, ніж рік куркою.



Немає коментарів:

Дописати коментар