середа, 30 вересня 2015 р.

Кінчені морози!! Руки мерзнуть, машина не заводиться, а все через вас любителі зими = )))) накаркати, і січень згадав що він зима =)))



З вікна балкона, у вовняних шкарпетках, з мандарином в руці Зима кажеться красивою



Як я провів зиму? Та не пам'ятаю, само напевно додому дісталося



- Набрид вже цей холод і сніг, кохана, коли ж нарешті закінчитися Зима і настане довгоочікувана тепле літо?- Довгоочікуване тепле літо настане відразу, як тільки ти на нього заробиш!



Ми чекали Літо - прийшла Зима!



Влітку не знаєш що ще з себе зняти, а взимку що б ще такого напнути на себе!



Зима - буває справжня, а буває як китайська підробка - один раз одягнув і забув.



Взимку якщо я днем лягаю спати, то коли я прокидаюся о сьомій і за вікном темно - я не можу зрозуміти, це сьомій вечора чи сім ранку?статуси про зиму прикольні 2012



Краще влітку біля багаття,... ніж взимку на пляжі.



Чоловіки як сніг. Ніколи не знаєш, коли буде знову, і який випаде...



Літо і зима дуже схожі - це часи року в які ми не робимо того, чого не зробили влітку через моторошної жари взимку через моторошного холоду.



На плювати, на все, тому що зараз Зима, коли буде весна, тоді й буду думати!



Як я провів зиму? Не пам'ятаю, Інтернет не відключали...



Зима є, сніг є... горілки немає...



- Ну от скажи будь ласка, якого фіга я стою і чекаю тебе на морозі вже 30 хв!-... Все просто, ти ж любиш мене )))



Я помітила, що уггі їздять краще ніж ковзани... і ж**а теж помітила... ))



Ожеледь: крок, послизнулася, встала, обтрусився. Крок, послизнулася, встала, обтрусилася... Матернулась, плюнула, вирішила пересуватися поповзом.



... а взимку я його зустріла поглядом, тепер кожна зима для мене казка...



У місті зима, як-то холодно стало... Приводів було мало, але вона сказала, що втомилася.



- А чому хрумтить сніг?- Напевно, він засохлий, тому що не свіжий. - Ні, просто у сніжинок ламаються хребти.



Немає коментарів:

Дописати коментар