вівторок, 29 вересня 2015 р.

Я проживу своє життя з тим, хто навіть у найбільшій сварці скаже " Ти мені потрібна"... хто разом зі мною буде боротися за нашу любов... хто не дасть мені боятися нічого, навіть того, що я можу його втратити... c тим, хто почувши від мене " Я не люблю тебе" обійме і скаже "доведеться любити".. з тим, хто навіть коли зайнятий, може знайти час, зателефонувати і запитати "Як ти, кохана?"



Якщо в житті щось не клеїться, кинь клей і переходь на цвяхи! Забий на все і ЖИВИ ЩАСЛИВО!



Слова - це слова, пояснення - це пояснення, обіцянки - це обіцянки, а значення має тільки виконання. Гарольд Джинн



Живіть так, щоб в очах було життя... в серці - кохання... на душі - спокій... а за спиною - крила!



Робіть те, що змушує вас почувати себе щасливими. Будьте з тими, хто примушує вас посміхатися. Смійтеся, поки ви дихаєте. Любіть поки живете.



Немає безнадійних ситуацій в того, хто сподівається на Бога...



Людина біжить по життю, не шкодуючи ніг. Будинок - робота, дім ​​- робота, відбуваючи термін. Вихідні - перепочинок, відпустка, як привал. Старість, пенсія, задишка, а куди ти біг?



Іноді так боляче, що немає сил ні скаржитися, ні ненавидіти, ні кричати... Просто тихо роб*ячи висновки розумієш, що ти жила закривши очі...



Живи так, як ніби помреш завтра.



Ви не боїтеся темряви - ви боїтеся того що в ній. Ви не боїтеся висоти - ви боїтеся впасти. Ви не боїтеся людей навколо вас - ви боїтеся бути відкинутими. Ви не боїтеся любові - ви боїтеся, що вас не полюб*ять у відповідь. Ви не боїтеся спробувати ще раз - ви просто боїтеся, що вам знову буде боляче по тій же причині.



Найбільша ненависть виникає до тих, хто зумів доторкнутися до серця, а потім плюнув у душу.



Усе змінюється, але не обов'язково на краще.



І така дурниця цілий день, то тюлень подзвонить, то олень )))



Я не ображаюся на людей, я просто міняю свою думку про них:)



Життя прекрасне. Не моя звичайно, але все ж.



На жаль, все хороше ми усвідомлюємо тільки із запізненням. Живемо в тузі за минулим і в страху перед майбутнім. Де завгодно, тільки не в сьогоденні.



Життя - як водіння велосипеда. Щоб зберегти рівновагу, ти повинен рухатися. @ Альберт Ейнштейн



Життя прекрасне! І похуй, що це неправда.. .



Люди не помічають що плаче ночами та, яка йде по життю сміючись...



Mінздрав попереджає: надмірне спілкування з людьми викликає проблеми з психікою і бажання вбивати



Немає коментарів:

Дописати коментар