вівторок, 29 вересня 2015 р.

У мене часто запитують чому я в кінці речення ставлю три крапки - я гордо відповідаю: " Так життя ж триває"...



Зовнішність - це всього лише фантик, а цукерки під нею бувають всякі...



Люди весь тиждень чекають п'ятницю, весь місяць свята, весь рік літа, і все життя щастя!



Твоє єдине зобов'язання протягом всього твого життя - бути самим собою.



Живи справжнім, будуючи майбутнє, не озираючись на минуле...



Vivere militare est - жити значить боротися



Варто тільки інакше поглянути на речі, і життя потече в іншому напрямку.



Минуле - це потяг, але він уже пішов. Майбутнє - це мрія, але ще не відомо чи збудеться вона. А сьогодення - це подарунок життя. Тому потрібно жити сьогоденням, з надією на майбутнє і з досвідом минулого!



В цьому житті треба жити за принципом: похвали себе сам, допоможи собі сам, полюби себе сам. Коротше, все сам.



Дурниці виходять випадково, а потім стають кращими моментами в житті.



Іноді навіть найменші рішення можуть змінити наше життя.



Іноді ми шукаємо щось нове, знаючи, що не зможемо жити без старого.



Якщо мене щось і рухає вперед, то тільки моя слабкість, яку я ненавиджу і перетворюю в мою силу.



Не стався до життя надто серйозно, живим з неї все одно не вибратися.



Щоб знайти голку в стозі сіна, досить спалити сіно і провести магнітом над попелом... Так що не ускладнюйте життя...



Ніхто не досконалий з народження, але нам дана ціле життя щоб стати тими, ким ми хочемо бути. Кожен вибере свій шлях.



Пам'ятай, що кожен день - перший в залишеній частині життя.



Очікуване може ніколи не відбутися. Непередбачуване трапиться обов'язково



Якщо у вас вистачає часу лізти в моє особисте життя, значить у вас просто немає власної



Моє життя схоже на комедію. Стільки трагедій, але так смішно.



Немає коментарів:

Дописати коментар