середа, 30 вересня 2015 р.

П'ятикласник випадково подивився касету з написом " полуничка " і зрозумів, як важко його бабусі дається це варення.



У цьому житті вмирати не ново, але і жити, звичайно, не новей.



Дивацтва життя іноді вбивають, а ти не кокетуй бий першим



Життя пронесеться, як одна мить, її цінуй, в ній черпай насолоду. Як проведеш її- так і пройде, Не забувай: вона- твоє творіння!



"Все в цьому житті відносно "- сказав їжачок, злазячи з шевської щітки



Мене вигнали з дому за непосещаємость



Не важливо що ти для життя важливо що життя для тебе



Є такі люди, яким все життя готова давати другий шанс, аби вони завжди були поруч...



Люди схильні самі придумувати собі трагедії, щоб зробити своє життя цікавішим.



- Ну все, завтра починаємо нове життя! -А, ну добре. А у скільки?



Вдалі рішення приходять з досвідом. ** Досвід приходить після прийняття невдалих рішень.



Ви не можете нічого вдіяти з довжиною вашого життя але ви можете зробити що-небудь з її шириною і глибиною...



Не діліться ні з ким таємним. Стороніться критики того, що вам дорого.



Можна навчається на минулому, планувати майбутнє, але жити потрібно сьогоднішнім!



Всі люди потрапляють в наше життя не просто так. Одні приносять щастя, а інші досвід і загартований характер.



У кожного з нас два життя: одну бачать всі ті, хто нас оточує, іншим живемо ми.



Замість того, щоб засуджувати людей, постараємося зрозуміти їх!



Коли мені здається, що я страшна, починаю дивитися фотографії своїх однокласників. як камінь з душі!



Вас не повинно хвилювати моє життя, адже мені похуй на ваше



Є люди, які мене ненавидять. Нехай ненавидять. Є люди, які мене люб*ять. Нехай люб*ять. А є люди, які мене ненавидять, а роб*ять вигляд що люб*ять. Ось таких ненавиджу я.



Немає коментарів:

Дописати коментар