середа, 30 вересня 2015 р.

Моя зима тепла, завдяки тобі...



Побачила, як доросла жінка малює на замерзлому віконці в автобусі сердечко - взимку все просять тепла і любові.



Перше зимове правило: не лови ротом сніжинки, якщо не впевнений, що всі птахи вже відлетіли на зимівлю.



ЗИМА... І ніхто не зрозуміє, П'ЯНА Я ЧИ ЦЕ лід слизький... )) )



Взимку скла в автобусі перетворюються на місце листування. наче кожен хоче висловити те, що у нього в думках. щоб інші бачили. щоб не в порожнечу.



Зима - це біла полоса, і не переживайте якщо це фініш якихось відносин, адже вже через секунду фініш стає стартом.



Якщо вночі припреться товстий дядько і засуне тебе в мішок... не псих! Просто хтось попросив тебе у діда Мороза на Новий рік ;)



Піднімаєш голову до неба... хмари посипають світ ванільним цукром...



Довжина спідниці взимку взагалі не залежить від температури на вулиці, а від можливих варіантів!



З 31 грудня я у відпустці. Якщо я комусь знадоблюся, я буду тверезий через два тижні



Зима - сезон алкоголізму та відчаю.



Якщо біди не сприймати як біди, то бід немає. І зима - не біда...



Ти плачеш. Ти сильно плачеш. Тобі боляче. Не бреши собі. Ти ж прекрасно знаєш, що не мокрий сніг у всьому винен...



Ну ось.... вже і лижі дістав з-за дивана. одягну сьогодні теплу куртку і почнеться зима. довга, холодна, сніжна...



На вулиці заметіль мете, немов лютнева хуртовина...



ХОЛОДНО... а так хочеться літа, тепла і ромашок...



Блін, як же я хочу літо! Набридла вже ця зима, холод, товсті пуховики, шапки... Хочу тепло і сонце (( ( скоріше б!



А зима так взагалі не в тему настала. я до сих пір ніяк не куплю зимову куртку, бо на них на всіх гребане хутро або вони стрьомні. і рукавиць у мене теж немає! = ) Подаруйте мені рукавиці. хочу рукавиці.



Тільки наша людина, вже якщо один раз заклеїла вікна на зиму, то вже назавжди



Я вже хочу зиму, йти по білому снігу, слухати улюблену музику і бачити цю всю новорічну метушню.



Немає коментарів:

Дописати коментар