вівторок, 29 вересня 2015 р.

Чому не можна в житті, як в зошиті, вирвати аркуш і почати все заново...



Спогади - єдиний рай, з якого нас ніхто не може вигнати.



Цінуй це життя, інший не буде.



Моє життя. Мій вибір. Мої помилки. Мої уроки. Не ваша справа.



Якщо життя підносить вам лимон - постарайтеся зробити з нього лимонад!



Хочеться жити так, як ХОЧУ, а живу так, як ТРЕБА (.



Коли стоїш у прірви глибокої, І думаєш, зробити крок або залишитися, Ти молиш Бога серцем самотнім, Сподіваючись, щоб ненароком не зірватися. Душа на частини рветься, благаючи, Їй дати пораду, як вчинити, не знаючи... Але видно все ж АНГЕЛ є на світі, що наше життя з тобою оберігає!



Сьогодні у світі багато болю, І здається просвіту немає, Але я хочу з доброї волі, Вам дати одну просту пораду. Дістаньте почуття з архіву, Зітріть пил з душі і очей, І навчіться жити красиво! ЗЕМЛЯ адже створена для ВАС!



Є 3 ПЕРЕПОНИ ЧЕРЕЗ ЯКИХ ЖИТТЯ НЕ МОЖЕ ПЕРЕТВОРИТИСЯ В КАЗКУ - БРЕХНЯ, ЧАС, І ДОЛЯ. ЧАС не наздоженеш, БРЕХНЮ не забудеш, А долю не зміниш!



Звичним жестом одягаю маску, Сміюся я там, де впору б ридати... Та життя - воно, часом, зовсім не казка, Але живий поки - і це благодать!



Живу для тих кому потрібна... Дружу лише з тими в кого впевнена... Спілкуюся з тими, хто приємний... І вдячна тим, хто мене цінує...



Завжди знайдеться людина, якій хочеться зіпсувати життя.



Ми самі малюємо своє життя... і не важливо який ти художник... важливий колір фарб!



Не помиляється той, хто помиляється в свою користь.



Без легень можна прожити хвилину, без печінки - добу, а без мозку люди живуть все життя.



І жили вони довго і щасливо, а все тому, що регулярно!



Моє серце зайняте - воно ганяє кров по організму.



Люблю життя, хто зі мною? -)



Життя не таке просте, як ви думаєте, воно - простіше!



У житті у кожного має бути тільки три чорні смуги: чорне море. чорна ікра і чорний мерседес - Ось це життя!



Немає коментарів:

Дописати коментар