вівторок, 29 вересня 2015 р.

Життя - як поїзд. Встанеш у неї на шляху - роздавить, відійдеш трохи вбік - пронесеться мимо.



В житті, як під дощем - наступає момент, коли вже просто все одно...



Коли ж я навчуся шукати те, що мені потрібно не тільки в інтернеті, але й у житті?



На що пішли поїзди не продають квитки.



Щоб змінити життя, потрібно лише переодягнутися...



З одного боку дико шкода витрачати на таку суку як ти час, але просто залишити тебе радіти життю я теж не можу.



Є тільки два дні в році коли ви не зможете нічого зробити:- Один називається « учора »... а інший « завтра ». Так що сьогодні прекрасний день, щоб зробити все!



Життя - це те, що відбувається з тобою поки ти активно будуєш плани на майбутнє



Гостра недостатність казкових подій в моєму житті



Те, що ти шукаєш все життя - може бути ближче, ніж ти думаєш...



Коли знаходишся в дорозі, мимоволі починаєш перебирати все своє життя в думках.



Те, що не можна змінити, давно пора забути.



Починається день - початок чогось красивого і дивного...



Головна моя проблема в тому, що в дупі ще грає дитинство, а жити вже потрібно по -дорослому.



Ось так ви всі і живете: без сенсу, без мети і без мізків.



Мій головний життєвий принцип - плювати на всіх і на все, що стає між мною і моїми бажаннями. А ви сидіть і думайте про те, " що подумають люди ".



Постаріти - більш вигідна альтернатива, ніж померти молодим.



У мене зараз в голові тільки одна думка: не ношу ношене, не єбу кинуте.



Ніколи ні про що не шкодуй: іноді неприємності трапляються на благо, а мрії не виконуються на краще.



Скажи людям, хто ти насправді,і вони перестануть до тебе тягнутися.



Немає коментарів:

Дописати коментар