вівторок, 29 вересня 2015 р.

Жінка повинна вибирати: з чоловіком, якого люб*ять інші жінки, вона ніколи не буде спокійна ; із чоловіком, якого не люб*ять інші жінки, вона ніколи не буде щаслива.



Чоловік сказав... чоловік зробив... Жінка сказала... подумала... передумала... пошкодувала, що сказала... сказала знову... подумала - навіщо сказала знову... подумала - навіщо передумала... подумала - навіщо подумала передумати... подумала, що сказати тепер... сказала... передумала... подумала - чи варто ще щось говорити... подумала - варто... сказала...



Поруч з красивою жінкою не може бути слабкий чоловік: він буде ревнувати її до всіх навколо! Поруч з красивою жінкою повинен бути сильний чоловік, який буде милуватися і пишатися нею, а всім шанувальникам говорити: " Можеш і не мріяти - вона моя! "



... хороші чоловіки роб*ять жінку щасливою, а погані - сильною...



Шикарна жінка - це не співвідношення ваги і зросту, це співвідношення інтелекту, смаку і впевненості в собі.



Остаточне рішення жінки ще не означає, що воно останнім...



Я не егоїстка - я просто вмію жити для себе. Я не зарозуміла - я просто не вважаю за потрібне всім посміхатися. Я не зухвала - я просто не лізу за словом в кишеню. Я не ревнива - я просто звикла бути єдиною. Я не ображаюся - я роблю висновки.



У жінок колготки: зимові з начосом, 40 ден, 100 ден, з талією, із заниженою талією, антицелюлітні і т. д. А у мужиків все просто: шкарпетки - чисті, шкарпетки - брудні..



Шлюб - це вмовляти одну і ту ж жінку кожен день.мітки: Прикольне про море



Можна нафарбувати вії, губи, накласти рум'яна. Але блиск в очах може " намалювати " тільки коханий чоловік!



Щасливу жінку не можливо образити... її можна тільки розсмішити!



І створив Бог жінку. Істота вийшло шкідливе, але забавне...



Для здоров'я жінок захоплені погляди чоловіків важливіше, ніж калорії і ліки.



Жінка - це не постільна приналежність і не кухонний комбайн з нафарбованими очима. Жінка - це образ, стиль і рівень життя чоловіка.



Кожна жінка має право розбудити чоловіка в три години ночі, щоб запитати, чи любить він її. А якщо любить, то нехай принесе попити.



Жінки, як кішки, без любові і ласки дичавіють, починають шипіти і фиркати, а іноді навіть ідуть до іншого хазяїна.



Гарну жінку не потрібно шукати, її треба забрати в придурка який її не цінує.



Жінка - найбагатша людина на землі, вона навіть гола може щось дати.



Кожен одружений чоловік хоче хоч раз в житті почути від дружини фразу: " Любий, стукни мене по голові, а то я щось распизділась... "



Чоловіча логіка: дізнаюся - уб'ю. Жіноча логіка: хоч убий - дізнаюся...



Немає коментарів:

Дописати коментар