вівторок, 29 вересня 2015 р.

У перебігу нашого життя ми зустрічаємо тисячі людей, але тільки хто то один змінює її назавжди.



Нічого чистого в цьому житті вже немає.



Коли зі мною починають розмову словами « Це не моя справа, звичайно», я кажу « Звичайно » і йду.



Чудеса так бояться слів, що можуть піти назавжди.



Головне в житті - це сім'я. Кар'єра - не чекає тебе вдома, гроші - не витруть сльози, а слава - не обійме вночі..



Щасливого життя немає, є тільки щасливі дні.



Все завжди закінчується добре. Якщо все погано, значить, ще нічого не закінчилося!



Так хочеться спочатку життя почати... І щось спробувати змінити... Когось краще б ніколи не знати... А з кимось хоч би мить ще побути...



Треба вміти зробити вибір в цьому житті, когось викреслити, а когось підкреслити.



Раніше жили погано, але довго. А зараз - добре, але мало... Напевно дохнемо від щастя! ...



Душа закрита на капремонт



Хто вірить в чудеса?... Але всі їх чекають!



Бог любить тебе тому що він - Бог, а не через те, що ти щось зробив чи ні.



" Ти де був? " Чоловік відповідає: "В барі з друзями, ночував у друга" Дружина дзвонить 10 -ти кращім друзям: у 6- ти осіб він ночував, у 4 - х він ще спить...



Мудрість - це розум, об'єднаний з добротою. Розум без доброти - хитрість.



Питання " а що подумають люди? " Повинен стояти на самому останньому місці. По суті всім все одно. Життя - то твоя.



Ніколи не кажіть щось на зразок " Я б ніколи так не зробив ". Життя може змусити зробити набагато гірше...



Основне правило життя - не давати зломити себе ні людям, ні обставинам.



Мрій так, як ніби будеш жити вічно. Живи так, ніби помреш завтра. Віктор Цой



Останнім часом мені стало жити важко. Я бачу, я став розуміти занадто багато.



Немає коментарів:

Дописати коментар