середа, 30 вересня 2015 р.

Так вже хочеться мандаринок, снігу та новорічних фільмів



Сніг, давай вже падай! І взагалі, я вже чекаю машинки з кока-колою.



Якщо зима жартує до квітня, хочу, щоб літо мстив до грудня.



Зима - відмінний час року. шкарпетки можна легко відшукати на батареї.



Зима, хворію. Був у лікаря - той виписав мені вконтакті три рази на день під час їди. Сиджу, лікуюся



Хочу зиму... Сніжинки на долонях, шурхіт курток, і пара з рота, реклама Сoca - Сola по телеку, Новий Рік. Чарівний час.. : *



Настрій зима... Ненавиджу цю пору року! Зима - пора депресій. Ну не хочу в неї впадати!.. Але по- іншому не виходить... от і весь позитив вийшов...



Зима - то пора року, коли люди повинні зігрівати один одного... своїми словами, своїми почуттями, своїми губами... і тоді ніякі холоди не страшні...



А ось взимку і влітку мандарини начебто різні.. Влітку - це як шматочок сонечка, а ось зимова мандаринка - це як шматочок дива. )



А снігу навалило... Вище серця!



Вона писала йому смс на морозі тремтячими від холоду руками, а він цілував іншу... вона плакала ночами, а він спокійно спав... вона говорила "люблю ", а він говорив " ясно"...



За вікном сніг і на деревах немає вже листя - це зима з мого життя...



Якщо ви допоможете другу в новому році в біді, він неодмінно згадає про вас, коли знову потрапить у біду, в новому році.



Зима. Так хочеться відчути чиєсь тепло. Прости, обігрівач, але ти не в моєму смаку



А сніг кружляє, літає, летаєєєє, Йому пох * й, що травень настууупаєєє...



- " Холодно "- сказала бабуся, провівши рукою по батареї. - " Холодно "- сказав я і прибрав руку з серця.



- А чому хрумтить сніг? - Напевно, він засохлий, тому що не свіжий. - Ні... Просто у сніжинок ламаються хребти...



Це було саме незабутнє літо... найсумніша осінь... сподіваюся це буде найщасливіша зима..



Ти хочеш стати зіркою? - Звертайся до мене, а то скоро Новий Рік, а мені ялинку прикрасити нічим!



Взимку я зустріла тебе... Дід Мороз)))))



Немає коментарів:

Дописати коментар