вівторок, 29 вересня 2015 р.

Якщо жінка жодного разу не була дикою, вона не може бути і красивою, тому що чим більше вона неприборканість, тим більше вона жива.



Ніщо так не псує жіночий характер, як недостатня кількість сексу.



Жінка повинна бути коханою, щасливою, гарною! А більше вона нікому нічого не повинна



Я - ЖІНКА, і цим я небезпечна, Вогонь і лід завжди в мені одній. Я - ЖІНКА, і, значить, я прекрасна З дитинства до старості сивий. Я- ЖІНКА, і в світі всі дороги Ведуть до мене, а не в якійсь Рим. Я - ЖІНКА, я обрана Богом, Хоча, вже покарана їм...



І ВСЕ ТАКИ ЖІНКИ НАБАГАТО СИЛЬНІШЕ ЧОЛОВІКІВ... АДЖЕ ТІЛЬКИ МИ МОЖЕМО ШПАРИТИ по заметах на підборах, З ДИТИНОЮ НА РУКАХ І ПАКЕТОМ жрачки...



Будь-яка жінка, яка хоча б раз допомагала чоловікові шукати пару для носка, знає, що сильна стать розрізняють багато відтінків чорного кольору: « чорний», «інший чорний», «так кажу ж тобі, інший чорний, блін ». І самий улюблений колір: «Гаразд, хрін з ним, давай вже цей! »



Не проста я і не складна... Не весела і не сумна... Я - реальність неможлива... І фантазія майстерна... Дивна... Загадкова... Як фортуна мінлива... Зваблива і казкова... Тому, що просто... Жінка!



Міркою гідності всякої жінки є чоловік, якого вона любить.



Доглянутий вигляд, грамотна мова і книги - ось що завжди буде в моді.



Про мене не треба турбуватися, про мене треба піклуватися, причому так дбати, щоб я не турбувалася!



Жіноче призначення - не обслуговувати, а надихати чоловіка!



Жіноча логіка - те ж, що і морська свинка - не свинка і не морська.



У справжніх чоловіків - жінка щаслива... У решти - сильна.



Скільки жінку ні хвали, їй все мало, один раз посварилися, а їй вже багато.



Краса жінки - не в одязі, які вона носить, не в її фігурі, і не в зачісці. Краса жінки повинна бути видна в її очах, це двері в її серце, те місце, де живе любов.



Красивою постійно може бути тільки лялька, жінка повинна бути різною...



Жінку, як і вогонь, не можна залишати без нагляду. Або згасне, або спалить все нах*р.



Істинна Жінка завжди буде вибирати Успішного та Сильного.. Це не розрахунок - просто вона не може захоплюватися невдахою...



Моя дружина не бажає дорослішати і часто поводиться, як дитина. Я приймаю ванну, а вона топить моїх качечок...



Вважається, що сексуальні потреби жінки в 9 разів більше, ніж потреби чоловіка!



Немає коментарів:

Дописати коментар