вівторок, 29 вересня 2015 р.

Секретного інгрідієнта не існує. Щоб зробити щось особливе, треба просто повірити, що це щось особливе.



Чим довше чекаєш, тим краще щастя!



Сьогодні в мене музичне ставлення до життя .... все по барабану ...



Найбільша помилка дитинства - ми думали, що бути дорослими здорово.



Життя - це великий супермаркет, бери що хочеш, але не забувай, каса попереду, за все доведеться платити...



День насичений як місяць



Моє життя - мої правила...... Не подобаються мої правила -не лізьте в моє життя.....



Самі душевні розмови чомусь трапляються не з близькими, а з тими, кого ми майже не знаємо.



Коли живеш звичайним життям, дні злипаються в одну велику смугу. Сірого кольору.



Зроби так, щоб мрія змінила твоє життя до того, як життя змінило твою мрію.



Дякуємо тим, хто мене любить - ви робите мене краще! Дякуємо тим, хто мене ненавидить - ви робите мене сильнішим! Дякуємо тим, кому взагалі пофіг - ви потрібні для масовки!



Живіть так, щоб батьки пишалися, друзі захоплювалися, що були не змогли забути, майбутні не могли дорікнути, а справжні були щасливі...



Просто є такі люди, які, перебуваючи навіть за тисячу кілометрів від тебе, поцікавляться, - напишуть або подзвонять - що в тебе нового і як у тебе справи. а є люди, які завжди знаходяться поруч, але їм навіть не цікаво, як ти поживаєш.



Вони жили довго і щасливо, поки не зустріли один одного ))



Якщо не знаєш, що робити - качай зад, і навіть якщо рішення не прийде, накачана попка ніколи не зайва...



Для нас дівчат краще життя прожити з тим, хто тебе хоче, а не ти його



Іноді так важливо підтримати людину, просто так, від серця. Щоб він не зламався від болю.



Поважаю, обожнюю і захоплююся людьми, які вміють поставити крапку і почати все спочатку... Люди - герої... ніколи не треба жити минулим.



Не живи спогадами, у тебе вся старість на це. Роби спогади.



Поживу - побачу - доживу - врахую.статуси про життя



Немає коментарів:

Дописати коментар