середа, 30 вересня 2015 р.

Все життя як то по похилій в жопу



Знаєш.. Ти виглядаєш як мій майбутній хлопець: D



Я за ним більше не сумую, ні... Тепер у мене просто душевна порожнеча...



Мене так і тягне все життя на м***ків.



Ти можеш отримати багато душевних ран, але це єдиний спосіб прожити своє життя.



Подивишся на життя тверезо і розумієш, треба випити!



Іноді нам здається, що в цьому світі жити неможливо. Але більше нема де.



Які розумні ми ведемо розмови, і яке тупе, ми видемо життя...



Життя - це не ті дні які пройшли, а ті, які запам'яталися



Ах ти життя моє, незрозуміле! То ти гірке, зараза, то приємне!



Краще швидко спалахнути і в мить згоріти дотла, ніж тліти все життя і зрозуміти що життя пройшло...



Якщо ти хочеш подолати щось у своєму житті, то потрібно вірити в це!



Життя любить нагнітати морок для того, щоб потім яскравіше блиснути своєю світлою стороною.



Буває таке, що ти заходиш в кімнату і не можеш згадати навіщо прийшов? ЦЕ БОГ ГРАЄ У СІМС І ВІН ЛИШЕ ЩО СКАСУВАВ ДІЮ



- Радісно? - Так... - Весело? - Може бути... - Щаслива? - З чого ти взяв, що я можу бути щаслива без тебе? -А як же радість і веселощі? - Це маска...



Перш ніж прагнути дізнатися правду, тричі подумай, чи зможеш з нею жити.



Деякі несуть любов, деякі несуть щастя, хтось веселощі і навіть ненависть, а хтось радість і біль... а я несу рожевий пакетик:)



Головне - не скільки жити, головне - як...



Заходжу в магазин. вивіска: "Обережно! Зла собака. " Заходжу і бачу спокійну, сплячу псину. Питаю:- Але навіщо ж вивіска, адже це абсолютно спокійний пес?. Господар: - Так, але коли її не було, про нього спотикалися.



Я оcь зараз це пишу, а ззаду стоїть мама прикидаючись що витирає пил і це читає



Немає коментарів:

Дописати коментар