середа, 30 вересня 2015 р.

Напередодні холодної зими, шукаю теплу ліжечко ))



І мене лякає зима, тому що зима - це час комфорту.



Тікай, візьми мене. Я хочу туди, де ти дихаєш! Це мокра зима, і крізь дощ ти мене не чуєш...



А я така холодна. Неможлива. Вічна. Твоя зима. Твоя Снігова Королева.



Сніг пластівцями, щастя розбитим склом, хочеться зустрічей і холодного пива.



А сьогодні випав сніг білий- білий, забула я свій страх... стала сміливою! Зізнаюся тобі в любові, але заочно, ти скажи, улюблена ль я, тільки точно..!



Я хочу щоб взимку мене гріли не рукавички, а його руки.



А сніг падав і не знав, що від його шуму так болить голова.



Люблю зиму. Дивишся у вікно а місто ніби коксом покритий.



А в місті зима і як то холодно стало, шукаю того з ким і цілого світу мало.



Хоч на дворі мороз і завірюха, ми знаємо, як зігріти один одного...



Сьогодні йду додому, на вулиці мороз, сніг іде, холодно, люди все бігом в тепло йдуть. А старенька стоїть і тремтячими руками годує птахів... Так мило.



Відбиваючись від чергового 40- градусного морозу, я перестаю вірити в можливість глобального потепління.



Блі -і-і -ін, на вулиці мороз - 27... Пішла грітися в холодильник.



Мороз і сонце. День поганий. Коли йдеш ти вранці рано і клякнуть щоки, ніс, а на губах замерз питання: "Чого б вдома не залишитися, коли раптом стало мінус двадцять? "



Зима -Так, що може бути приємніше? =)... Коли гуляєш, а в тебе на шапці або капюшоні маленькі, білі, але жахливо красиві сніжинки =)... Напевно нічого)))))



Всім зими і любові! Не чекайте весну - любите зараз!



Бажаю всім щоб цієї зими збулися ваші найпотаємніші бажання!



Увечері була осінь, вранці прийшла зима.



Хочу, щоб цієї зими моє життя змінилося.



Немає коментарів:

Дописати коментар