суботу, 26 вересня 2015 р.

Від дощу ростуть квіти і він робить равликів щасливими.



Краплі вгризалися в моє тіло, як тисячі куль, мільйони контрольних пострілів. Дощ пронизував мене наскрізь, поки я лежала на землі і просила Бога про допомогу.



Після дощу завжди приходить веселка, після сліз щастя...



Я тебе намалювала фарбою літнього дощу, Я таким тебе впізнала, я запам'ятала тебе...



День без тебе... як рік без дощу.



У наших доріг два стани - до дощу вони запорошені, а після дощу брудні.



Після дощу буде веселка. Посміхнися )



Ну а ти в котрий раз нічого не зрозумієш. Ну дивися, я люблю тебе! Я - дощ!



Дощ.. як добре що йде дощ, може оне змиє всі спогади!



Дощ зіпсував зачіску, сльози - макіяж, а ти настрій.



Прикмета. Якщо ти добре вимила вікна, значить скоро дощ.



Люблю дощ, під нього вдома спати в кайф



І ллється дощ я біжу в нікуди місяць мій супутник, а ворог темрява...



У дощ жінки діляться на мокрих курок і на хитрих курок з парасолями!



Я люблю дощ.. немає не за те, що в ньому можна сховати свої сльози, а за те, що після нього так свіжо.. і здається що життя з чистого аркуша починається: )



Вона любить гуляти одна, любить дощ і спів птахів. А його зводить з розуму легкий помах її довгих вій.



Він узяв з її рук парасольку, і вона ще тісніше притиснулася до нього, і зверху барабанів щастя.



Все на світі взаємопов'язане, ось так і дощ пов'язує один з одним всіх на всій Землі, по черзі торкаючись кожного...



Дощ філігранно малює вчорашні розчарування на потрісканий асфальт, змушуючи мантрами повторювати мелодії, розсипані в діафрагмах нічних міст.



І знову дощ, а на землі великі калюжі. І знову це почуття, що ти більше нікому не потрібен.



Немає коментарів:

Дописати коментар