середа, 30 вересня 2015 р.

Моє життя так само логічне, як унітаз у вітальні...



У кожній фразі, є частинка правди, є частинка життя кожного з нас, щоб не сталося не здавайтеся йдіть вперед до своєї мети.



Наші уявлення про те, як усе має бути, заважають нам насолоджуватися тим, як все є.



Щаслива, любима, вірю в чудеса! Життя - воно прекрасне, якщо жити люб*ячи!



Занадто часто люди втрачають один одногочерез острах один одного втратити.



Найбільше тішить спостерігати за такими собі зліпленими стервами, які терплять фіаско, зустрівшись з жорстокою реальністю.



Мені здається, якщо б вам не було кому розповісти де і як ви провели літо, приміром, ви б його і не проводили зовсім. Життя для інших.



Життя жорстоке. Кожна секунда може стати останньою. Бережіть себе і своїх близьких.



Всі, кого ти кохва, або кинуть тебе або помруть.



Найцінніші речі в житті - безкоштовні.



- Ой, а що це пролетіло таке?- А, це півроку. Вони тут часто пролітають.



Сенсом життя справжнього чоловіка повинна бути його сім'я. Кохана, єдина і неповторна дружина, улюблені діти. Турбота про свою сім'ю. Все інше вторинне...



Якщо ти прямуєш до мети і станеш дорогою зупинятися, щоб жбурляти каміння в кожну гавкаючий на тебе собаку, то ніколи не дійдеш до мети.



Своє життя можу розподілити на 2 періоди: «Навколо відбувається якийсь піздець » і « Сплю »



Я, загалом, сьорбнув горя в житті і навчився справлятися з поразками, але якщо мені трапляється погано чистящийся мандарин - піздець я звірію.



Вони жили довго і щасливо, але так і не познайомилися.



Життя холостяка має величезний мінус:йому дійсно нема чим зайнятися, коли зайнятися нічим.



Бажаючи виділитися із загального стада, людина потрапляє в стадо бажаючих виділитисяТому будьте самими собою і не Єбіть мізки.



Коли-небудь я побуваю у всіх цих місцях, які мені бачаться щодня на картинках. Головне - прагнення.



Життя вдалося -це коли в п'ятницю ввечері виходиш з дому повечеряти і про всяк випадок береш закордонний паспорт.



Немає коментарів:

Дописати коментар