середа, 30 вересня 2015 р.

Втратив пульт управління погодою, який знайшов прохання повернути і не балуватися холодом, дощем і снігом!



Зима, переебать б тобі арматурою!



Я проллюся малиновим сиропом на твоє оксамитове серце, залишивши на ньому шовковий присмак цукрових зими...



Хочу зиму - сніг, ліхтарики, бенгальські вогники, всі вітрини в магазини заповнені вкусняшка, білий сніжок... Ялиночки продаються: D



Сніжинки на віях застигли, а на губах іронічна посмішка... зима - це привід почати все з початку...



Нехай у кожного, ця зима - буде казково прекрасна, в обіймах коханої людини!



Ну ось майже зима кругом. Морозець скоро буде колки. І швидко наближається сезон - хто крутіший сфоткати... з ялинкою! : D



Зима... вона робить зустрічі коротше, особи сумніше, самотність помітніше. Але вона робить слова тепліше, поцілунки міцніше, а любов. Любов не залежить від пори року...



Ялинка, мандаринки, м'який сніг за вікном і моя рука в твоїй руці... Я щаслива...



Без тебе зима просто біла.. ніби приречена.. я не розумію, що роблю.. що я роблю.. ніби нічого з нами не було.. відпускаючи руки не відаючи.. що ми робимо..



Холодна зима попереду.. але я не переживаю, адже ти будеш поруч і зігрієш мене.



Нехай у цю зиму у кожногобуде своя другаполовинка, нехай коженбуде щасливий, і у кожноголюдини збудеться мрія.



Але ж у кожного з нас цієї зими трапиться щось незабутнє. ти просто помрій.



У нас попереду ціла зима, щоб навчитися цінувати те, що буде, а не те, що минуло.



Це ще від зимового одягу, - майнуло в голові. - Влітку буде легше. Влітку завжди легше. Але до літа повинне щось змінитися, інакше я до літа не доживу.



Падав сніг, прікосаясь до губ, зі сльозами зливаючись і болем...



Ця зима мені серце остудить і тебе в моєму житті більше не буде...



Мені хочеться йти по злегка освітленій вулиці... ввечері, де під ногами хрустить сніг, в навушниках грає улюблена музика, а шлях висвітлюють ліхтарі.. * _ * Так спокійно.



Снігопад... красиво так... ) падають сніжинки, залишаються на віях і тануть в долоні... сподіваюся і ти так станеш від моєї любові до тебе...



За наказом уряду РФ, зима відміняється, щоб чинний президент не впав у сплячку



Немає коментарів:

Дописати коментар