неділю, 20 вересня 2015 р.

Гламурна чика приїхала в село до бабусі:- Куди у вас тут вночі сходити можна?- У відро



Страшно користуватися презервативами з назвою "Лелека".



Кажуть: якщо любиш когось - відпусти його. Якщо він до тебе повернеться - він твій. Якщо його переїде машина - так тому і бути.



Ніщо так не знімає сонливість, як чашечка міцної, солодкої, гарячої кави, пролитої на живіт!



Вечірка: - Наташа, тобі що налити? Вина чи горілки? - Вина. - Червоного чи білого? - Красного. - Італійського або грузинського? - Італійського. - Сухого, напівсолодкого або кріпленого? - Іди на фіг! Давай горілки!



- Цікаво, а є таблетки від голоду? - Так, котлети)



Несуться сперматозоїди. Один кричить: - Я перший її заплідню, я найсильніший! інший: - Ні я, я найшвидший! Позаду всіх плететься сперматозоїд, весь кривий - кульгавий і кричить: - Пацани! Нас кинули, ми в дупі! .. Всі розчаровано розвертаються і йдуть. Він дивиться їм у слід і, хмикнувши, каже: - Ось так народжуються генії.



В маршрутці молода мама просить дитину: - Донька візьми груди, тому що час вже їсти... (і так кілька разів). - Донька візьми груди, тому що зараз дядьку віддам. Дядя: Донечко, думай швидше, бо я вже три зупинки проїхав!



Диспетчер таксі клієнту: «Виходьте через 5 хв. Вас чекає "Мазда", голубий металік». Далі зі слів водія: Виходить з під'їзду жінка. Обійшла 2 рази навколо машини наблизилася до прочиненому вікна і запитує «Це ви голубий Віталік? »



Вмираючи від сміху, продовжуєте життя.



Привіт, у мене дружина на 18- му тижні. - А моя - на 12- й. Ти кого більше хочеш, хлопчика чи дівчинку?- Хлопчика. - А чому?- Вертоліт хочу радіокерований.



Дааа, весна... Сплавав в магазин за хлібом.



Викладач перевіряє конспект: - Що за бред навіжженого? - Що диктуєте то і пишемо.



Не такий страшний російський танк, як його п'яний екіпаж.



Машка шукає Рому для створення ромашки



Та щоб я приходила щодня до тебе уві сні і не давала...



Сиджу вдома, робити нічого, лізу в Гугл, пишу: " розваж мене чи що ", а він мені видає: " Нудно? Розваж себе сам, ненормальний!".мітки: google



- Купи! Купи! Купи! ну будь ласка!- Сергій Петрович, я ж сказав, я сам здам іспит!- Ну хоча б коньяк подаруй!!



Прилітає сатана в рай до Бога і каже:- Забери в мене одного грішника! Усіх чортів перебив, підійнявся на мій трон і кричить: «Де тут перехід на наступний рівень?!! »



«Можна у Вас диск купити? - Який? - щасзгадаю... Стій і блюй - Що? -... Ні, якось... Лежи і блюй... , б*я як же він... Щас синові подзвоню! - Синку, як диск- то називається??? - CD - RW "



Немає коментарів:

Дописати коментар