неділя, 20 вересня 2015 р.

Відрижка після їжі - як звіт про доставку...



Сьогодні був на ковзанці! Спочатку катався на ковзанах, потім на колінах, потім мордою по льоду... Зараз ось на « швидкій»... катаюся...



Коли я співав - оркестр плакав = )



Я не розбираюся в марках машин, для мене дві марки: красива і не красива)



Чим більше намагаєшся зробити серйозне обличчя, тим більше хочеться іржати



Як поєднати приємне з корисним? - Випити... і не покурити.



Тільки таксисти можуть дозволити собі кожен день їздити на таксі.



- Імітація - найщиріша форма плагіату.



Сміх без причини - ознака щастя, придурки. хіхі )



Знаєте, найбільше жартують ті, у кого все погано.



Сьогодні прочитала оголошення на зупинці "Продам клітку для папуги. 200 рублів " а в дужках додано " ХОМ'ЯК В ПОДАРУНОК " я довго сміялася )))))



Не буду заводити будильник. Нехай Господь вирішує йти на першу пару чи ні...



Купила холодильник з новими технологіями. Намагаюся відкрити після 18-00, а він мені: - " Буде день - буде їжа ".. )



Серфінг по домашньому... Стояти у ванній на прасувальній дошці: D



- Я знаю все про тебе!- Ха, це звідки ж?-В 3 класі ти заповнив мою анкету!- б*яяя..



Купуйте лотерейні авіаквитки...



Дівки в озері купалися, я на камінці сидів, дівки пісю показали, я аж з камінця злетів )



Іноді корабель перестає тонути, як тільки його покидають щури.



Списати куди простіше, ніж самому вирішувати як не крути, а я задовбався вибирати складні шляхи



Ранок. Прокидаюся, встаю, йду на кухню. На столі папірець. Підпис від мами - З'їж в пакеті запіканку. Підпис від тата нижче - Де хочу там і ем запіканку!



Немає коментарів:

Дописати коментар