неділю, 19 квітня 2015 р.

Хочу номера на авто: В000ОУ, что бы во время погони инспектора кричали "вооооу, полегче, остановите машину!"



Хочу пива, а послати нема кого ... Вірніше послати є кого, але не за пивом ...



Хочу смотреть твои сны…



Хочу теплого ☼, чтоб цвели ✿, летали Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, в душе звучала ♫♪♬, а на лице была ツ!



Хочу тот день, когда я прийду к братве и гордо скажу - "пацаны, у меня сын!"



Хочу чтоб в каждом сне того,кто придумал ЭГЭ появлялся Я!!!!!! и бил его ложкой,по бубну!!!>=D



Хто в пробці постояв - той над велосипедистом не сміється!



Хто не був у селі, тому не зрозуміти, як страшно вночі вийти попісяти.



Хто не любить самотності - той не любить свободи.



Хто проти СРСР і взагалі москалів?? - Я против! - Тільки москаль в такому випадку напише москальською!!!!



Хто рано встає,... той багато кого дістає!



Хто сказав що люди не вміють літати? Люди не вміють приземлятися!



Хто цей геній, який придумав екзамени? дайте я потисну йому горло!



Хуйня вся это ваша любовь. Лучше кота на улице покормите, и то больше взаимности будет.



Хули твои сиськи, хули твои шмотки? Мне душа твоя важна, а не твои фотки.



Ххх: Прийшов до подруги. П'ємо чай з печеньком у вигляді цифр. Дивлюся, її брат, ботан очкастий, кожну печеньки поглядом проводжає. - Що, кажу, печива шкода? - Ні, я просто здивований - ти послідовно з'їв всі цифри з числа "пі" аж до шістнадцятого знака після коми..



Ххх: я вообще терпеть не могу тупых людей .ууу: а зря, себя нужно любить



Ххх: — Привіт давай познайомимось!yyy: — I don't understand you. In English, please.xxx: — Tak zrozymilishe?



Ціанистий калій - смак, який неможливо передати словами.



Цікаво, а що та жінка в чорному плащі косити зібралася?



Немає коментарів:

Дописати коментар