неділя, 19 квітня 2015 р.

Тем, кто родился в 2000 году, всегда проще вспомнить сколько им лет.)))



Теорія - це коли все відомо, але нічого не працює. Практика - це коли все працює, але ніхто не знає чому. Ми ж об'єднуємо теорію і практику: нічого не працює ... і ніхто не знає чому!



Тепер люди щоб порозумнішати читають статуси вконтакті, а не книжки)))))



Тепер я зрозумів, чому в старший класах не пишуть твір на тему: "Що я робив минулим літом"



Теперь это наш мир, мир электронов и выключателей, мир красоты бодов. У нас нет национальности, цвета кожи и религиозных убеждений. Вы ведете войны, убиваете, обманываете нас и хотите, чтобы мы верили, будто вы добродетели, а мы преступники. Да, я преступник, я виновен в любознательности. Вы можете поймать меня, но вам не остановить всех. Я хакер, и это мой манифест…



Теперь я живу от выходных до выходных, а в перерывах между ними ненавижу мир



Терпение... Ведь как сказал один поэт: «Огнём огонь не потушить»



Терпи…Усе колись минає… Живи на зло всім тим, хто зневажає. Даруй тепло тому, хто це цінує. І не шукай минулого. Його вже не існує



Терять друга - это хуже, чем терять девушку. Потому что девушек может быть много, а самый лучший друг - это тот, с которым рядом всю жизнь.



Ти віриш в любов з першого погляду? -звичайно,якщо це туфлі...



Ти вчиш мене вимовляти це слово в голос, а я вчу тебе це відчувати ... ♥



Ти говориш українською? - Не завжди, - У тебе є щоденник? - Є, -А якою мовою ти його ведеш? - Українською!!



Ти живеш в моєму серці. Ти живеш в моїй душі. Ти живеш в моїх думках. Ти живеш в голові ... За оренду коли заплатиш???



Ти краще голодуй, ніж що попало їж i краще будь один, ніж разом з ким попало



Ти мій особистий сорт валокордину.



Ти можеш втекти від обставин і людей, але ти ніколи не втечеш від своїх думок та почуттів



Ти не мій герой, і навіть не плейбой! Ти - мій кримінал, драма і фінал! Я втомилася...



Ти придивись, які ми зараз стали,Не то любов, а й дружба знищена...



Ти спортсмен? -Ні, я футболіст! -А футбол що не спорт? -Ні, це життя.



Ти теплі речі взяв? - Так, сім пляшок.



Немає коментарів:

Дописати коментар