неділя, 19 квітня 2015 р.

Хотела поставить статус из песни "тебе не встать без моей руки", но потом моя не очень приличная фантазия подумала, что не надо.



Хоч би раз українець сказав, що даремно випивав . Так ні, він ж ... То даремно мішав, а то погано закусував ...



Хочеться вірити в те,що колись ти скажеш мені "я тебе люблю"



Хочеться виїхати кудись на безлюдний острів, щоб нічого не знати і не бачити...



Хочеться побажати колективу Прогнозу погоди подальших ТВОРЧИХ успіхів.



Хочеться шалене кохання, набридливих дзвінків, по 100 разів на день, переживань чи тепло я одягнена, криків що б у 10 я вже була дома. Слухати, що я найкраща дівчинка в нього, його закоханий погляд і мила усмішка. хочеться, до божевілля!



Хочеш заощадити в ресторані? Почни з фрази:" Ну, товстуха, вибирай! "



Хочеш мене? Відправ SMS з текстом "я хочу тебе " на номер 5537... і отримай в подарунок пісню "Мрій далі!"



Хочешь жить - умей вертеться. Хочешь жить ещё лучше - заставь вертеться других.



Хочешь тронуть розу - рук иссечь не бойся,Хочешь пить - с похмелья хворым слечь не бойся.А любви прекрасной, трепетной и страстнойХочешь - понапрасну сердце сжечь не бойся!



Хочешь услышать классную историю? Отправь SMS на номер жены со словами "Я все знаю! Как ты могла?"



Хочешь читать чужие смс? спизди телефон!



Хочу Італійської життя, Американську зарплату, Французьку любов, Німецьку машину, Гавайське літо, Вірменський коньячок під Грузинський шашличок з узбецькі перепічки, а також, Циганські пісні під Російську горілку, І ВСЕ ЦЕ З ДРУЗЯМИ!



Хочу быть змеей.Чтобы на работу лежа ходить!



Хочу використати всі функції цього життя...



Хочу до тебе. На чай. На фільм. На розмову. В душ. Під ковдру. В обійми. Все одно, але тільки до тебе ...



Хочу жить в пальмах и скучать по елкам.



Хочу змін,кардинальних...Почну з сімейного стану...



Хочу к тебе... запретное желанье, невольный шепот ветра на траве



Хочу на курси підвищення зарплати!



Немає коментарів:

Дописати коментар