четвер, 16 квітня 2015 р.

Моя любовь больной чьи муки утоляет — тот самый яд что жжет и разрушает плоть… Да страсть меня томит безумье оскорб*яет, но тщетной яростью обид не побороть!



Моя мама очень странный человек, будит меня в каждый день в 7 утра и спрашивает: "Выспалась?"



Моя новая девушка самая красивая и умная, а кто не согласен, тот моя бывшая!



Моя поведінка залежить тільки від твого ставлення до мене.



Моя подруга так багато про мене знає, .. що або її потрібно вбити, або дружити з нею до смерті ...



Моя скромність моїй вульгарності не заважає.



Моя улюблена поза: Напівсидячи на кріслі… дихання рівне… ліва рука на столі… права рука витягнута і… клац-клац мишкою!



Мрії створені для того, щоб втілювати їх у життя, а не для того, щоб сходити від них з розуму.



Мрію про зірок в руках, про місяць в маленькому пакеті, про сонце в стінній шафі і про себе у твоєму серці ..



Мрія не здійснюється в одну мить. Кажний ваш вчинок, кожна ваша звичка і кожна ваша дія визначають наскільки швидко ви її досягнете і чи досягнете взагалі.



Мрія-це двигун прогресу її ж здійснення!



Мстять лише слабкі, сильні вміють прощати ....



МТС: идеальная слышимость в зоне прямой видимости



Мудрість приходить з роками, а дурість залишається від народження.



Мудрость не всегда приходит с возрастом. Бывает, что возраст приходит один



Мужество есть лиш у тех, кто ощутил сердцем страх, кто смотрит, но смотрит с гордостью в глазах!!!



Мужество — это когда заранее знаешь, что ты проиграл, и все-таки берёшься за дело и наперекор всему на свете идёшь до конца.



Мужик 4 не выговаривал, заходит в магазин и говорит: "Дайте мне 6 батонов и 2 не надо" :D



Мужик заходить в аптеку. - Мені потрібен один г****н. Продавець в підсобку. - Вася, це тебе



Мужик заходить в бар, замовляє віскі:- Скільки з мене?- Три долара.Мужик виймає з кишені три долари. Один кладе на стійку перед собою, потім йде в лівий кінець стійки, там кладе другий, потім йде в правий кінець стійки, там кладе третій.Бармен, тихо матюкаючись, йде направо-наліво і забирає гроші.На наступні день знову той же мужик приходить, знову стаканчик віскі замовляє і знову розкладає долари в різні кінці стійки.Бармен злиться, але за грошима ходить.Коротше, така картина повторюється день за днем.І ось одного разу мужик замовляє віскі, бере склянку, риється в кишені і витягує папірець в 5 доларів.Бармен швидко цей папірець бере, мстиво посміхається, дістає два долари здачі, йде в лівий кінець стійки, там кладе один долар, потім йде в правий кінець і там кладе другий.Потім повертається і злорадно дивиться на мужика.Мужик флегматично випиває віскі, витягає з кишені долар, кладе його перед собою і каже:- Мабуть, візьму ще стаканчик



Немає коментарів:

Дописати коментар