неділя, 19 квітня 2015 р.

Себе потрібно любити і хвалити. Не можу ж я доручити таку відповідальну справу чужим людям...=)



Сегодня можно ходить на ДР с гречкой: -С днем рожденья -Вааауу?! Грееечка, не стоило так тратиться.



Сегодня тяжело, через год покажется пустяком.



Сезон засідань бабульок біля під'їзда (2013) офіційно відкритий.



Сейчас на Земле живут 7 000 818 671 человек. А мне до сих пор нужна 1...



Сейчас на работу друган заезжал, ухохотались. Ребенок из школы приходит, в дневнике надпись. "Ваш сын неадекватно ведет себя в школе - предпримите меры!". На что он написал обратно учителю: - "Давно мечтал о сыне, но из школы постоянно возвращается ДОЧЬ, научитесь адекватно воспринимать мир!"



СЕКРЕТ - ЦЕ ТЕ, ЩО РОЗПОВІДАЮТЬ кожен поодинці



Секс не може замінити вам кохання, а кохання не може замінити сексу.



СЕКС як математика: «плюс ліжко, мінус одяг, розділіть ноги та множтесь ..»



Сенс життя в тому, що немає сенсу...



Сенс життя – посмішка мами.



Сердитый кулак не бьет по улыбающемуся лицу



Сердце пацана очень жестокое снаружи, но очень любящее внутри.



Серце дівчини найлегше відкривати ключами від BMW



Сесія - це коли починаєш згадувати як звати викладачів...=)



Сесія - як багато грошей в цьому слові!



Сесія, як місячні - завжди не вчасно!



Сжав зубы я гляжу как мечутся мечты



Сидел сегодня в парке,кушал Twix,и тут проходящая мимо девченка кричит мне: "Кинь мне палочку!" Я чуть не подавился... ))



Сиджу я на парі і думку гадаю: чому я не в барі, чому не бухаю?



Немає коментарів:

Дописати коментар