четвер, 16 квітня 2015 р.

Махровий халатик, теплі шкарпетки і плед… наодинці з думками - самотність…



Мда ... всі знаходять свою любов, щастя, удачу ... а я блін два однакових носка знайти не можу...)



Медвуз, пара анатомії - всі обов'язково мають бути у білих халатах і шапочках. У однієї студентки зверху розстебнуті два гудзики, щоб якнайкраще продемонструвати груди. Викладач дивиться і питає: - Шо це в Вас з халатом? Студентка, сором'язливо поправляючи декольте: - Ой, ну Ви ж розумієте, я бідний студент,нема можливості одягтись нормально... Викладач жахається: - Не вистачає грошей на два гудзики?! - Ой, ну так трапилось, наступного разу все буде в порядку, шо-небудь придум... Викладач, тягнучись до кишені, обриває її на півслові: - Скільки не вистачає?



Медики - це ті люди, які ночами за стопками підручників гроб*ять своє здоров'я, щоб потім врятувати ВАШЕ



Между любовью и сексом большая разница: секс снимает чувство неловкости, любовь его порождает



Меланхоліком стаєш, коли міркуєш над життям, а циніком, коли бачиш, що робить із ним більшість людей



Мені батьки говорили, що мене в капусті знайшли. Я ж своїм дітям скажу, що я їх з інтернету скачав.



Мені війнула в очі сивина,. Та я нічого не везу додому,. Лиш горточок старого полотна. І вишите моє життя на ньому



Мені досить опинитися серед їбанутих, щоб відчути себе, як вдома.



Мені здається чи сьогодні вже ніхто не думає своєю головою???Всі керуються загальною думкою...



Мені не вистачає тих днів, коли всі були друзями!



Мені не потрібен психолог,дайте просто автомат)))



Мені потрібен космос її очей...



Мені пофігу на всіх, для того я і створена щоб психувати!



Мені цікаво.. які статуси будуть у грудні 2012)))



Мене вже деякий час турбує одне питання... Світловий меч - це холодна зброя чи ні?



Мене наповнив смуток, коли перед вильотом в літаку прозвучала музика з Титаніка



Мене от дуже хвилює зміст фрази в рекламах "переконайтеся в цьому самі або ми повернемо вам гроші!" б*ять ЯК? ЯК ВИ МЕНІ їх повернете?!



Менше знаєш, краще спиш! - Саме це я скажу на экзамені))



Меня всегда восхищали русские боевики!Сначала они вышибают дверь из двухстволки,а потом тихо крадутся чтобы их не заметили!



Немає коментарів:

Дописати коментар