неділя, 19 квітня 2015 р.

У кожного з нас були бажання про які ми не могли навіть самі собі зізнатися



У кожного свої таргани в голові... але мої 100пудово геніальні.



У конкурсі на кращі матюки, переміг хлопець, що втратив IPhone 3G!!!



У Кореї квасолевий суп відлякує злих духів. У нас гороховий суп відлякає всіх навколо!!!



У коханій людині подобаються навіть недоліки, а в нелюбому дратують навіть достоїнства...



У людей вже не вистачає часу щось дізнаватися. Вони купують речі готовими в магазинах. Але ж немає таких магазинів, де торгували б друзями, і тому люди більше не мають друзів.



У людей немає нестачі сили, у них є брак волі.



У людини, що живе в ІНТЕРНЕТІ, літо від зими відрізняється тим, що взимку комп'ютерний стіл обкладений шкірою мандарина, а влітку - кістками черееешні.



У мене є мрія: хочу водонепроникний плеєр, щоб з ним у ванній плавати:)



У мене не буває безвихідних ситуацій! Є тільки ситуації вихід з яких мене не влаштовує!



У мене невибагливий смак – мені цілком достатньо найкращого.



У мене немає дівчини, не тому що я ні кому не подобаюся, просто я з ким попало не зустрічаюся ... Неначе важко знайти дівчину? Її знайти легко, важко знайти гідну!



У мене немає друзів, у мене є друг. У мене немає хлопців, у мене є коханий. Мені не потрібні понти, у мене є репутація.



У мене немає манії величі. великі люди цим не страждають.



У мене сьогодні мама поцікавилася: "Донечко, ти які-небудь інші способи підготовки до екзаменів крім молитви знаєш? ...)



У мене телефон- дебіл "Неправильно набраний номер. Повторити?"



У меня есть пара лучших друзей, которые каждый день поднимают настроение, веселят меня, которыми я горжусь, люблю их.



У меня к Майкрософту только один вопрос, но глобальный: вы там карты в пасьянсе тасуете вообще, перед сдачей?



У меня отличная память, поэтому когда я говорю 'не помню', я просто не хочу об этом говорить.



У меня сейчас сложный период: я разрываюсь между 'хочу' и 'надо', между 'уехать' и 'остаться', между 'помнить' и 'забыть'.



Немає коментарів:

Дописати коментар