неділя, 19 квітня 2015 р.

Про свої почуття скажу йому на 1 квітня. або б*ять ах*ено пошучу, або щасливою буду.



Про що думають люди, йдучи по дорозі, покритій плиткою ??... "Ааа, блін, наступив на стик між квадратиками ...:)



Про що мрію я? Та просто жити ... Дихати, любити і знати, що я кохана! І кожну мить цінувати ... Оскільки наше життя неповторне!



Пробач мене, будь ласка, за все, що вже давно було, і за все, що ще неодмінно буде...



Пробач мене, що була не така, Прости, що не додала трішки віри, Неправду кажуть, що любов сліпа!В любові просто треба знати міру.. Я лиш хотіла крихітку тепла, Щоб обігріти свій тверезий спокій. Прости, я не бажаю тобі зла, Я просто звикла думати широко...



Пробач, що я на світі є, пробач, що часто так тебе тривожу, пробач, що ти життя моє, інакше жити я не можу...



Пробежав километр, сразу понимаешь цену своих вредных привычек



Проблема кохання полягає в тому, що коли знаходиш потрібну людину, людину з якою добре, потім без неї погано...



Проблема не в том могут ли машины думать, а в том - делают ли это люди?



Проблема не в том, что вещи стоят слишком дорого, проблема в том, что ты не можешь позволить себе их купить.



Проблемы - это спрятанные решения



Проблемы должны заставлять вас действовать, а не впадать в депрессию.



Прогноз погоди на сьогодні: "Протягом дня все можливо"...



Програв суперечку друзям. Довелося зловити кішку на вулиці, посадити її в маршрутку і з серйозним лицем сказати їй: "Муся, як доїдеш - подзвони!"



Программист в гостях: - Извините, а где тут у вас свет загружается?



Продавець розмовляє зі знайомим, І нехай весь світ зачекає.



Продаються кошенята. Недорого. 50 гривень відро.



Проебать пол лета : ✔ выполнено



Проиграл на глазах друзей в честной драке, не бойся, настоящие друзья тебя не залошат, а дадут руку и скажут "Красава, хорошо дрался"



Пролив каву на ноутбук. Так швидко навіть автомат Калашникова в армії не розбирають



Немає коментарів:

Дописати коментар